2014-10-21, 15:33
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Det är nog väldigt få generellt i arbetslivet som presterar i paritet med sin lön.
Instämmer i det. Jag var absolut inte värd min lön när jag arbetade.
Citera
2014-10-21, 15:39
Medlem
Citat:
Det är nog väldigt få generellt i arbetslivet som presterar i paritet med sin lön.
Idrottsmän i synnerhet.
Citera
2014-10-21, 15:50
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyffla
Idrottsmän i synnerhet.
Många idrottsmän tjänar otroligt lite.
Citera
2014-10-21, 16:34
Medlem
Embas avatar
Lovande backen Jacob Cederholm född 98(!!) debuterar för HV71 ikväll. Hoppas han får lira!
Citera
2014-10-21, 16:37
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Har du ens läst artikeln? Det är backen Adrian Norberg som lånas ut. Nylander ska andra lag bara ge fan i. Så det så.
Fast Toronto har möjligheten att ta tillbaka honom när som helst, fram tills januari någon gång.
Citera
2014-10-21, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Lovande backen Jacob Cederholm född 98(!!) debuterar för HV71 ikväll. Hoppas han får lira!
16 år är killen alltså. Tycker det är kul att se unga spelare i SHL oavsett vilket lag det handlar om. Detta är väl en av dom yngsta debutanterna i SHL eller?
Citera
2014-10-21, 16:45
Medlem
Embas avatar
Citat:
16 år är killen alltså. Tycker det är kul att se unga spelare i SHL oavsett vilket lag det handlar om. Detta är väl en av dom yngsta debutanterna i SHL eller?

Yes.
Citera
2014-10-21, 16:53
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
En av de yngsta är väl att ta i, det är nog 15-20 stycken som har varit yngre. Intressant och roligt är det dock ändå.
Citera
2014-10-21, 16:55
Medlem
Citat:
En av de yngsta är väl att ta i, det är nog 15-20 stycken som har varit yngre. Intressant och roligt är det dock ändå.
Rent konkret så finns det nog dom som varit yngre ja, men det kan inte vara många under 16 år i så fall. Roligt dock att Sverige får fram så många unga spelare.

Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Fast Toronto har möjligheten att ta tillbaka honom när som helst, fram tills januari någon gång.
Kan kan dom ja, men Nylander har själv sagt att han planerar att stanna i Modo säsongen ut. Vad som händer sen kan man såklart inte veta men i dagsläget är jag inte orolig att vi ska tappa honom. Skulle vi få jättemånga skador finns det inte en chans att vi släpper honom.
Senast redigerad av Gromgutten 2014-10-21 kl. 17:28. Anledning: Dubbelpost
Citera
2014-10-21, 17:01
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Kan kan dom ja, men Nylander har själv sagt att han planerar att stanna i Modo säsongen ut. Vad som händer sen kan man såklart inte veta men i dagsläget är jag inte orolig att vi ska tappa honom. Skulle vi få jättemånga skador finns det inte en chans att vi släpper honom.
Nylander vill ju spela i Nordamerika, så han lär ta första chansen att spela i NHL.

Inte för att jag tror att Toronto skulle vilja ta tillbaka honom i år, men rent hypotetiskt så kan dom ta tillbaka honom oavsett vad MODO skulle tycka. Så hurvida ni "släpper" honom eller inte är en ickefråga.
Citera
2014-10-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Nylander vill ju spela i Nordamerika, så han lär ta första chansen att spela i NHL.

Inte för att jag tror att Toronto skulle vilja ta tillbaka honom i år, men rent hypotetiskt så kan dom ta tillbaka honom oavsett vad MODO skulle tycka. Så hurvida ni "släpper" honom eller inte är en ickefråga.
Han platsade ju inte nu senast så det vore ju konstigt om det var andra bullar nu, men visst framtiden får väl utvisa det. Hur som helst så har Nylander skrivit på för hela säsongen hos oss och jag tror det bästa för honom själv vore att stanna i Sverige hela säsongen, jag tyckte han drog till Nordamerika tidigt. Men, men Svartvadet har säkert en plan B om han mot förmodan skulle sätta sig på flyget tillbaks till Nordamerika.
Citera
2014-10-21, 17:12
Medlem
VSVPs avatar
Citat:
Han platsade ju inte nu senast så det vore ju konstigt om det var andra bullar nu, men visst framtiden får väl utvisa det. Hur som helst så har Nylander skrivit på för hela säsongen hos oss och jag tror det bästa för honom själv vore att stanna i Sverige hela säsongen, jag tyckte han drog till Nordamerika tidigt. Men, men Svartvadet har säkert en plan B om han mot förmodan skulle sätta sig på flyget tillbaks till Nordamerika.

Med tanke på hur det har gått för Toronto så här långt så känns det väl långt i från omöjligt att han kallas tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in