2014-10-20, 11:28
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.nsd.se/nyheter/boden/bodenduo-i-dokusapa-8810272.aspx

"Inför premiären av tv-programmet har jag bjudit in mig själv för att testa Samuels kunskaper inom bilkörning. Till en början känns det förvånande nog tryggt. Men efter den första skarpa kurvan uppstår mina tvivel på om allt står riktigt rätt till. Samuels sväng går att jämföra med åkattraktionen Virvelvinden. Magen vänds upp och ned och illamåendet kommer som ett brev på posten.

Birgit Johansson, som den här gången har fått inta sin plats i baksätet visar sin tydliga skräck under bilfärden: "Du kan ju förfan inte släppa händerna från ratten!", skriker hon samtidigt som Samuel Andersson fokuserar på allt annat än sin bilkörning.

– Jag är ju väldigt åkrädd. Och när jag blir rädd så svär jag mycket och låter illa. Jag kommer att svära ganska mycket i programmet men det gör jag inte till vardags. Men när rädslan kommer så får jag den reaktionen, berättar hon.

Samuel Andersson säger själv att han ofta är osäker på vilken hastighet som gäller och kör mer på känslan. När det kommer till att använda blinkers är det någon slags varannan gång-metod som gäller.

Och att han skulle vara en dålig bilförare är något han inte alls vill kännas vid.

– Jag är en skitbra bilförare, det är bara alla andra som har problem med min bilkörning."

Detta måste ses. Kvällen är räddad.
Citera
2014-10-20, 11:55
Medlem
FidelKastrerads avatar
Att dessa ens har körkort gör mig rädd
Citera
2014-10-20, 12:22
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FidelKastrerad

Samma här. Undrar om transporstyrelsen ser programmet och gör några indraganden?
Citera
2014-10-20, 12:53
Medlem
SkepticalHippos avatar
Åh, äntligen! Vad konstigt, jag sa senast igår "Undrar när Sveriges Värsta Bilförare börjar igen? Det är det enda realityprogrammet som är värt att se". Och så kommer TS bara 24 timmar efteråt och gör mig lycklig.

Vet någon om det kommer att läggas ut till beskådan via Kanal 5 Play? Har lite TV-problem just nu så jag skulle föredra att se det via nätet.

Ser fram emot detta! Det brukar ju vara en otroligt hög komiknivå
Citera
2014-10-20, 13:00
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FidelKastrerad

Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Samma här. Undrar om transporstyrelsen ser programmet och gör några indraganden?
Att det sedan görs underhållnings-tv på eländet gör ju inte saken bättre.
Det är vansinne att dessa människor har körkort.
Citera
2014-10-20, 14:25
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article19428969.ab

"Två kvinnor fördes till sjukhus efter att ha krockat med en monstertruck under inspelningarna av Kanal 5:s ”Sveriges värsta bilförare”.

Kenneth Knuts, stationsbefäl på Arlanda, riktar skarp kritik mot kanalen.

– Som gammal trafikpolis tycker jag det är fel att de leker med fordon. Lägg ner det, säger han."
Citera
2014-10-20, 17:12
Medlem
Dexter.Pointdexters avatar
Har alltid trott är programmet bara varit en show där deltagarna egentligen kan köra bil men tramsar inför kameran... Men när man hör att någon krockat mot en monstertruck i 30 km/h så kan det kanske vara så att deltagarna inte spelar sin oförmåga?
Citera
2014-10-20, 18:10
Medlem
BlackBookss avatar
Fy fan Big Brother Tenny kommer vara med också. Trodde den tönten var bannlyst från tv.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sveriges_v%C3%A4rsta_bilf%C3%B6rare_2014#Deltagare
Citera
2014-10-20, 18:18
Moderator
v50s avatar
Tur man såg att det skulle vara premiär ikväll jag tycker det kan vara riktigt underhållande att se det här programmet.
Citera
2014-10-20, 20:01
Medlem
cykelsadels avatar
Då är det dags för premiär.

I programmet kommer följande innehålla
Unga tjejer som bryr sig om håret och smink än körkortet
Ett par gamla som tjaffsar
Ett par från landet
Citera
2014-10-20, 20:02
Medlem
cykelsadels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Fy fan Big Brother Tenny kommer vara med också. Trodde den tönten var bannlyst från tv.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sveriges_v%C3%A4rsta_bilf%C3%B6rare_2014#Deltagare

Men Tenny är Codriver
Citera
2014-10-20, 20:06
Medlem
Vad fan!
Det är ju långtradar-Lennart från "Svenska Rivieran", som varje kväll blev aspackad och "sjöng" i baren
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in