2014-10-19, 19:34
Bannlyst
Nu förstår jag ingenting! Tryckte på en sit and go 1000 dollars! Inget hände, Tryckte på en annan inget hände! Nu har dom dragit 2000 dollar från mitt konto? Men jag har inte fått spela något sit and go? Och har varit inloggad hela tiden! Hur ska jag gå tillväga eller har jag blivit blåst?
Citera
2014-10-19, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L_italian
Nu förstår jag ingenting! Tryckte på en sit and go 1000 dollars! Inget hände, Tryckte på en annan inget hände! Nu har dom dragit 2000 dollar från mitt konto? Men jag har inte fått spela något sit and go? Och har varit inloggad hela tiden! Hur ska jag gå tillväga eller har jag blivit blåst?

Nu har jag 0 kronor på kontot? 9200 dollar väck??
Citera
2014-10-19, 19:36
Medlem
Prollus avatar
Citat:

Är sng fullsatt då? kan tänka mig att det fattas några spelare till som måste gå med i turneringen
Senast redigerad av Prollu 2014-10-19 kl. 19:39.
Citera
2014-10-19, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prollu
Är sng fullsatt då? kan tänka mig att det fattas några spelare till som måste gå med i turneringen

Ringde dom nu! Dom sa att dom hade tekniska problem så det är inte bara jag! Dock så sa hon skriv upp Sng nummer så vi kan betala tillbaka! Problemet är att jag kan inte logga in över huvudtaget, Det går inte att ansluta kontakta bla bla.

Men eftersom jag inte kan logga in alls kan jag ju inte heller se vad det är för sng jag är reggad på
Citera
2014-10-19, 20:11
Medlem
Prollus avatar
Citat:
Ringde dom nu! Dom sa att dom hade tekniska problem så det är inte bara jag! Dock så sa hon skriv upp Sng nummer så vi kan betala tillbaka! Problemet är att jag kan inte logga in över huvudtaget, Det går inte att ansluta kontakta bla bla.

Men eftersom jag inte kan logga in alls kan jag ju inte heller se vad det är för sng jag är reggad på

Jobbigt läge, ring o prata med dom igen angående detta...
Citera
2014-10-19, 20:28
Bannlyst
Ta det lugnt, du kommer få tillbaka dina pengar. Alla turneringar registreras och har ett unikt nummer för att lättare kunna handskas med sådana här ärenden, men även för att få fram handhistorik vid eventuellt fusk och dyl. Avvakta några timmar/dygn och sedan kontaktar du support igen. Förstår att det är frustrerande men du kommer få dina pengar.
Citera
2014-10-19, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lvnedgro
Ta det lugnt, du kommer få tillbaka dina pengar. Alla turneringar registreras och har ett unikt nummer för att lättare kunna handskas med sådana här ärenden, men även för att få fram handhistorik vid eventuellt fusk och dyl. Avvakta några timmar/dygn och sedan kontaktar du support igen. Förstår att det är frustrerande men du kommer få dina pengar.

Tack ja finns inte mycket annat att göra. Får vänta och se vad som händer.
Citera
2014-10-20, 19:04
Bannlyst
24 timmar har gått och alla pengar är fortfarande borta! Kontot är nere på 0:- Och deras nummer hittar jag inte någonstans! Ringde dom igår dock men hittar inte numret nu! Hjälp hade uppskattats
Citera
2014-10-20, 22:48
Medlem
dom tycks ha fortsatta problem, kunde ej logga in för ett par timmar sen och just nu är det mycket färre sitngos igång än vanligt.
Citera
2014-10-20, 23:07
Medlem
FetRiggs avatar
Så går det när man är hagalen och spelar 1000 dollar sit n gos.
Citera
2014-10-20, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FetRigg
Så går det när man är hagalen och spelar 1000 dollar sit n gos.

Tror dock inte det är därför sidan är nere Frågan är vad det kan vara som är så stor problem? Har hållt på nu i 26 timmar
Citera
2014-10-21, 16:11
Medlem
Nintendokids avatar
Fått dina kulor än?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto