2014-10-18, 07:55
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Det stavas "slask" där övriga utredningsåtgärder finns.

Mened, har alla säkringar farit ikväll.

Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Man tycker det ja. Har du någon bra förklaring varför inte detta skett. Om det skett så borde det väl stå i FUP annars blir ju styvfaderns uppgifter oemotsagda.

Varken Yngves thailändska fru, VBs mor eller AN har hörts om detta. I sanning märkligt.

Fast det vet vi ju inte, eller hur? Huruvida någon blivit hörd och det hamnat i slasken. Det räckte kanske med att höra frun för att komma fram till att det var sladder.
Citera
2014-10-18, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Varför hittar du på egna historier, då kanske VBs mor istället sa att kom hem tidigt och ät middag med mig och styvfar.

VB träffade inte sin styvfar denna dag och det är inte rimligt att tro att mamman varken sa eller visste om vad styvfadern skulle göra på kvällen. Därför är det självklart att inte VB visste om att styvfadern inte kunde hämta denna kväll.

Ni håller upp era sanslösa spekulationer med massa hittepå, jävligt oseriöst och visar bara er brist på förmåga att ta till er information och analysera den. Det är Lagronivå I tråden just nu, fast allt talar för en sak så hävdar ni en annan.

Jag skrev "kan ha sagt" är det ett påstående eller är det en tanke?
Du gissar friskt själv å vill att det ska accepteras som sanning.
Citera
2014-10-18, 08:26
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Jag skrev "kan ha sagt" är det ett påstående eller är det en tanke?
Du gissar friskt själv å vill att det ska accepteras som sanning.

Jag gissar inte, det är en kvalificerad slutsats som jag baserar på den information som vi har och avsaknaden av information I FUP som säger motsatsen.

Eftersom MB inte är åtalad så hamnar all information som inte berör den åtalade, I detta fall MB, I slasken. Där hittar ni förhören om det skvaller som spridits.
Citera
2014-10-18, 08:44
Medlem
Citat:
Jag gissar inte, det är en kvalificerad slutsats som jag baserar på den information som vi har och avsaknaden av information I FUP som säger motsatsen.

Eftersom MB inte är åtalad så hamnar all information som inte berör den åtalade, I detta fall MB, I slasken. Där hittar ni förhören om det skvaller som spridits.

Vad fan har det jag skrivit med MB att göra.
Vänd dig om på andra sidan stoppa tummen i mun å somna om.
Citera
2014-10-18, 08:47
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Vad fan har det jag skrivit med MB att göra.
Vänd dig om på andra sidan stoppa tummen i mun å somna om.

Det andra stycket var generellt, vill inte massposta I tråden, eftersom det diskuteras parallellt I tråden, så du behöver bara ta åt dig av sådana delar av mitt svar som du vet avser svar på dina inlägg.
Citera
2014-10-18, 09:35
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Varför hittar du på egna historier, då kanske VBs mor istället sa att kom hem tidigt och ät middag med mig och styvfar.

VB träffade inte sin styvfar denna dag och det är inte rimligt att tro att mamman varken sa eller visste om vad styvfadern skulle göra på kvällen. Därför är det självklart att inte VB visste om att styvfadern inte kunde hämta denna kväll.

Ni håller upp era sanslösa spekulationer med massa hittepå, jävligt oseriöst och visar bara er brist på förmåga att ta till er information och analysera den. Det är Lagronivå I tråden just nu, fast allt talar för en sak så hävdar ni en annan.
Även om VB inte visste att pappan var berusad, så kunde hon inte be honom om skjuts till MB.
Citera
2014-10-18, 09:44
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Även om VB inte visste att pappan var berusad, så kunde hon inte be honom om skjuts till MB.

Men det förutsätter att hon skulle till MB. Och OM det nu skulle vara sant, så kunde hon bett om skjuts till en nära adress.

Nu ringde hon ingen.För hon kunde inte
Citera
2014-10-18, 09:46
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Men det förutsätter att hon skulle till MB. Och OM det nu skulle vara sant, så kunde hon bett om skjuts till en nära adress.

Nej, då måste hon förklara varför hon inte kom hem istället.
Citera
2014-10-18, 10:00
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Nej, då måste hon förklara varför hon inte kom hem istället.

Nej förstår du inte att hon aldrig gick mot MB? Att dom inte bestämt någon träff? Att VB mördades och inte ens fick chansen att ringa på hjälp?

Tillägg: Hon mördades av KJ. INTE av MB och eller AN.
Citera
2014-10-18, 10:25
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Nej förstår du inte att hon aldrig gick mot MB? Att dom inte bestämt någon träff? Att VB mördades och inte ens fick chansen att ringa på hjälp?

Tillägg: Hon mördades av KJ. INTE av MB och eller AN.
Att de inte stämde träff kan vara riktigt, men hon kan mycket väl ha gått till Sävast.
Citera
2014-10-18, 10:40
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Att de inte stämde träff kan vara riktigt, men hon kan mycket väl ha gått till Sävast.

Hon kan ha bestämt sig för att gå men kom aldrig så långt.

Det är uteslutet att hon gick till Sävast och en dom vittnar om det.
Citera
2014-10-18, 11:09
Medlem
Citat:

Det där vet du ingenting om.

Antagligen var hon fokuserad på AN/MB och gick med bestämda steg åt det hållet.

Jag tror att AN MB lurade henne in i en fälla. Jag tror att hon mördades för att hon hotat om att polisanmäla hotfulla sms. Bevisen fanns i hennes mobil och skulle förstöras oavsett vad.....

Det här mordet var troligtvis planerat, tyvärr... VB blev inlindad och lurad in i en fälla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in