Citat:
Det verkar uppenbarligen vara lite tjall på dig, vad har hänt? Hedemo och journalisterna har aldrig varit intresserade av en sund debatt eller sanningen. Efter kritik har hon förvisso bättrat sig, liksom större delar av journalistkåren. Och nu kommer det säkerligen bli en förbättring, det går liksom inte längre att pissa på drygt 800 000 tittare, och inte de 300 000 tusen tidigare, som man trodde var alkoholiserade white trash. Men jag kommer aldrig så länge jag lever förlåta den behandling ett riksdagsparti fått i MSM, och i statsmedia. Statsmedias representanter som betalas av mig och andra licensbetalare (nu är dock licensen uppsagd). Kommer du i håg själva debatten i ditt exempel på "hur mycket invandring tål Sverige"? Den var precis lika patetisk och tillrättalagd som alla andra debatter.
JAG är låst i mina tankegångar? Obetalbart. Att hålla sinnet öppet för alternativa förklaringar än förutsägbara konspirationsteorier är alltså att vara låst, men att klamra sig fast med vitnande knogar vid att fulspel är det enda möjliga och att alla som inte accepterar det som sanning är blinda eller dumma i huvudet, är inte att vara låst?
SVT-anställda uppger inte sina partisympatier, då får de sparken som Åsa Bodén fick och hon höll inte ens på med politisk bevakning, hon var meteorolog. Men du kan ju läsa den här intervjun med Hedenmo i Neo och berätta sen vilken miljöpartist som skulle säga saker som "åsiktskorridoren är för smal", eller försvara frågeställningen "hur mycket invandring tål Sverige?", eller dissa dem som låtsas som att vi inte har reglerad invandring, eller erkänna att flyktingmottagning faktiskt kan ställas mot välfärd? ("Man kan inte låtsas som om pengarna räcker till allt, när det gäller välfärdspengar så kommer utsatta grupper alltid att stå emot varandra"). Om hon är miljöpartist har hon hamnat i fel parti. Vänstern hatade den där intervjun just för de åsikter jag nämnde.
SVT-anställda uppger inte sina partisympatier, då får de sparken som Åsa Bodén fick och hon höll inte ens på med politisk bevakning, hon var meteorolog. Men du kan ju läsa den här intervjun med Hedenmo i Neo och berätta sen vilken miljöpartist som skulle säga saker som "åsiktskorridoren är för smal", eller försvara frågeställningen "hur mycket invandring tål Sverige?", eller dissa dem som låtsas som att vi inte har reglerad invandring, eller erkänna att flyktingmottagning faktiskt kan ställas mot välfärd? ("Man kan inte låtsas som om pengarna räcker till allt, när det gäller välfärdspengar så kommer utsatta grupper alltid att stå emot varandra"). Om hon är miljöpartist har hon hamnat i fel parti. Vänstern hatade den där intervjun just för de åsikter jag nämnde.