Citat:
Ursprungligen postat av
Doktatorn
Men det är OK för SD-anhängare att mobba och hata?
Jag är neutral i mitt inlägg, och detta att JÅ har gått in i väggen p.g.a.. av vuxenmobbning på sin arbetsplats, är ett faktum. Han kan inte hjälpa att SD fick de röster de fick, eftersom vi har demokratiska val i Sverige, eller har vi?
Hans kollegor har mobbat ut en väsentlig del av den "svenska yttrandefriheten", och alla inom alla partier gör skandaler kontinuerligt.
Men det handlar om så mycket annat; "Hur kan vi" (evt. sittande regering,) häva ut mest möjliga kapital till deras gigantiska löner, av rena skattemedel". JÅ, kanske sätter ett lite krokben för en hel del kommunfullmäktige, riksdagsledamöter, osv? Ajj AJ, Det kan ju svida. Men det är inte rättvist att mobba bort någon, även om får en fet sjukpenning från mina surt förtjänta skattepengar! Tvi! (Tiofallds vad många
Men så gör man ju på alla arbetsplatser: Finns det någon som är "obekväm", då mobbar man ut den personen, tills den säger upp sig själv, eller långtidssjukskriver sig.
De som bör leda vårt land och alla chefer, borde dock visa ett bättre föredöme än detta. "Öppna ditt hjärta", skall väl gälla alla? Som mår dåligt??
Är man obekväm, så försvinner man. Han kommer inte att lida ekonomiskt nöd, tyvärr. Så villkoren är ju inte riktigt att jämföra med om tx. jag hade blivit utmobbat från mitt jobb.