2014-10-05, 09:02
Moderator
vfs avatar
Här kam tippandet diskuteras så håller vi tipstråden ren och lätt att administrera för tips-skaparen.

(FB) SHL 1X2 tips säsongen 2018/2019
Senast redigerad av vf 2018-09-15 kl. 13:56.
Citera
2014-10-05, 09:51
Medlem
Tack för det moderator Vf
Citera
2014-10-05, 13:00
Medlem
Som ni ser i min tråd så är nästan allas senaste tips en sån här med, det ska jag fixa till nästa omgång. Väldigt kul också att så många uppskattar mitt arbete, det tar "bara" 20 minuter för mig att skriva och rätta alla tips Och jag skriver från en iPad som jag tycker är mycket effektivare än en dator.
Citera
2014-10-05, 13:09
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilleVarg
Som ni ser i min tråd så är nästan allas senaste tips en sån här med, det ska jag fixa till nästa omgång. Väldigt kul också att så många uppskattar mitt arbete, det tar "bara" 20 minuter för mig att skriva och rätta alla tips Och jag skriver från en iPad som jag tycker är mycket effektivare än en dator.
Funkar annars bra att kryssa i "Stäng av smilies i texten." rutan annars.
Citera
2014-10-05, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Funkar annars bra att kryssa i "Stäng av smilies i texten." rutan annars.
Jo jag vet men jag gjorde det inte när jag skapde tråden och det spelar ändå ingen roll om jag gör det för ingen annan verkar göra det
Citera
2014-10-10, 21:38
Medlem
Jag som trodde att Brynäs skulle ta en "skagig seger" mot Färjestad
En tämligen lätt match för Brynäs, Färjestad har börjat årets SHL dåligt.
Jag rättar tipsen imorgon bitti jag är för trött just nu, godnatt Flashback
Citera
2014-10-17, 19:05
Medlem
Glömde att lägga mitt tips på HV-Växjö Lillevarg... Kan jag fortfarande lägga mitt tips på dom kvarvarande matcherna i omgång 12?
Citera
2014-10-17, 20:04
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemasProblemas91
Glömde att lägga mitt tips på HV-Växjö Lillevarg... Kan jag fortfarande lägga mitt tips på dom kvarvarande matcherna i omgång 12?

Läs första inlägget i tipstråden.

Citat:
men givetvis kan man lägga tips på andra matcher i samma omgång som börjar senare.
Citera
2014-11-20, 23:55
Medlem
Heads up, som man säger.

Jag kör omgång 23 på lördag också sen får någon annan ta över räknandet och rättandet av LilleVargs 1X2-tips. Den som känner sig manad att ta över kan ju hojta till här.
Citera
2015-08-16, 17:19
Medlem
Jag håller gärna i tipset kommande säsong också, men skulle behöva lite input på upplägget. Tycker det blev lite för otydligt sist.

Så, ska vi ens ha ett tabelltips? Om ja - är 5p per rätt placering rimligt eller lite för högt?
Är också inne på att ett kryss kanske bör ge bättre utdelning än en etta/tvåa. 1,5p?

Åsikter? Andra förslag?
Citera
2015-08-16, 19:02
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiltovic
Jag håller gärna i tipset kommande säsong också, men skulle behöva lite input på upplägget. Tycker det blev lite för otydligt sist.

Så, ska vi ens ha ett tabelltips? Om ja - är 5p per rätt placering rimligt eller lite för högt?
Är också inne på att ett kryss kanske bör ge bättre utdelning än en etta/tvåa. 1,5p?

Åsikter? Andra förslag?
Tabelltips är väl alltid roligt. 5p låter bra tycker jag.

Tycker dock inte att kryss ska ge mer poäng
Citera
2015-08-17, 20:49
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Tabelltips är väl alltid roligt. 5p låter bra tycker jag.

Tycker dock inte att kryss ska ge mer poäng
Instämmer.

Tänk att jag missade det här hela förra året... skandal.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in