Citat:
Ursprungligen postat av
Ghana
Det är därför extra viktigt för oss, Sverigevänner, SD-väljare, att kliva fram och verkligen visa att vi finns. Att vi ger stöd till alla som är med oss, att vi står enade. Vi måste visa att samhället är så mycket mer än de skrikande vänsterhatarna. Det är synd att vår sida står så pass tyst, jag vet själv hur känslan ibland är. Känslan av att man är totalt utelämnad, totalt ensam mot hela jävla världen. Tro mig, jag skulle stå för vad jag tycker även om hela världen var emot mig, men det är klart att det tär på en oavsett hur stark man försöker ge sken av att vara.
Mycket bra inlägg! Sverige står och balanserar på stupets kant och de enda som, realistiskt, har en chans att tippa över vågskålen till svenska folkets fördel igen är SD. Jimmie har gjort ett enormt jobb, särskilt det senaste året, och hans öppna brev är väldigt talande. Att utföra en sådan bragd med i stort sett hela den samlade media-, kultur- och politiska elitens hat emot sig tär på krafterna. Det var inte utan att jag anade detta!
Reaktionerna från de politiska motståndarna och av etablissemanget omhuldade svin som Özz N är väntad. Den tolerans, omtanke och empati de kräver av alla andra gäller inte när de själva träder ut på arenan för att spy galla och hat omkring sig mot allt som kan anses gynna Sverige och de svenskarna.
De kommande åren är en prövningarnas tid och det gäller mer än någonsin att inte vika ner sig, att i alla lägen stå emot självutplåningsdoktrinen och de falska profeter som utropat mångkulturen som vår nya religion. Det finns många bra strategier beskrivna i andra trådar om hur vi påskyndar den kollaps för Sverige som är oundviklig och som till sist kommer att tvinga den tysta majoriteten att slutgiltigt ta ställning. För ett Sverige som vi en gång kände det, eller emot Sverige och för ett kaozland med starka islamistiska inslag som kommer att leda oss totalt i fördärvet om det får fortsätta.
Karlsson verkar ok av vad jag sett, men Richard Jomshof är min personliga favorit som stand-in för Åkesson.