2014-10-15, 16:07
Medlem
MarxistHunters avatar
Fyfan vad ful Paulina är utan smink.. Usch.
Citera
2014-10-15, 16:19
Medlem
kruegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarxistHunter
Fyfan vad ful Paulina är utan smink.. Usch.

Tyvärr är hon inte mycket snyggare med smink på heller, hennes klädstil ska vi inte ens gå in på Lite white trailer trash varning.
Citera
2014-10-15, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturr
Enligt Aftonbladet kommer vi få se en grov sexscen ikväll. Jag själv tror det är Saga + Paow som har en trekant med någon.

Nej det var Paow och Calle som hade sex på matbordet.
Lite bilder;
http://gossipblog.se/paow-och-calle-hade-sex-igen-15824788
Citera
2014-10-15, 16:52
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bers162
Nej det var Paow och Calle som hade sex på matbordet.
Lite bilder;
http://gossipblog.se/paow-och-calle-hade-sex-igen-15824788

Calle hade inte en alltför stadig!
Citera
2014-10-15, 17:39
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krueger
Tyvärr är hon inte mycket snyggare med smink på heller, hennes klädstil ska vi inte ens gå in på Lite white trailer trash varning.
Jojo, att hon har blivit fulare är sant, men hon är ju lite finare med smink än utan iaf tycker jag, sjukt stor skillnad på med och utan med.

---
Angående produktionen så tycker jag att dem och måste sluta ge bort immuniteter hur som helst, vid varje ny deltagare ger dom bort några immuniteter ju.
Citera
2014-10-15, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Enligt Saga skulle hon ju vara kvar till finalen så produktionen kommer nog att rädda henne kvar på något vis.

Paow såg ju faktiskt helt ok ut för några år sedan. Sorgligt att hon har gått ner sig så fullständigt.

http://paow.se/wp-content/uploads/2011/03/ppaow.jpg

Hittade denna också; http://gossips.nu/files/2013/01/paowdanu.jpg

Hon var söt och snygg för ett par år sedan. Nu ser hon ut som en plastikopererad docka, dessvärre.
Citera
2014-10-15, 19:10
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Freddie och Jorge ... Varför togs de med till programmet? Hur många repliker har de sagt i de senaste avsnitten?
Citera
2014-10-15, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiggerNiggerson
Freddie och Jorge ... Varför togs de med till programmet? Hur många repliker har de sagt i de senaste avsnitten?

Det handlar väl mest om att de inte är inblandade i några triangeldraman och dylikt. Så fort något sådant uppstår ska 95% av all tid ägnas åt det. De är därför Calle, Kristian och Saga tar upp all tid nästan, och även Evelina nu i dagarna vilket förvånar mig som fan, har synts mycket då hon av någon väldigt märklig anledning tycks ha känt något för Calle. Smajl har man väl knappt sett i veckan heller?

Finns det nån tjej här i tråden som kan berätta om det finns något attraktivt med Calle och isf vad?. Tycker han verkar så urbota korkad på alla sätt och vis, hur han pratar, för sig m.m. Uppenbarligen är han ju inget snille heller vilket vi kunde få bekräftat i anatomitvävlingen. Dock har han ju haft framgångar på kvinnofronten på hotellet och det som fick mig att reagera var ändå att den kanske smartaste tjejen som satt sin fot där, Evelina, också verkar gilla fanskapet?
Citera
2014-10-15, 20:23
Medlem
FJLGs avatar
Paow såg bättre ut innan bröstförstoringen och vad hon nu sprutat in i ansiktet.
Citera
2014-10-15, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Dock har han ju haft framgångar på kvinnofronten på hotellet och det som fick mig att reagera var ändå att den kanske smartaste tjejen som satt sin fot där, Evelina, också verkar gilla fanskapet?
Evelina kanske inte är så smart som vi tror, hon har ju trots allt sökt till Paradise Hotel.
Citera
2014-10-15, 22:10
Medlem
toyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
Har det hänt i tidigare upplagor av diverse dokusåpor runtom i världen där en deltagare fått göra två säsonger? Typ tidigare paradise hotel, big brother etc etc inte enbart i sverige utan utomlands med.

Yep, i förra årets norska PH kom Kristian René tillbaka för en andra säsong.
Citera
2014-10-15, 22:10
Medlem
simonvps avatar
Smail- tråddragarnas tråddragare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in