Citat:
Varför skulle mannen använda våld om kvinnan inte gör motstånd? Det gör han inte vilket betyder att vid de flesta våldtäkter förekommer inget våld. Dessutom är våld sexuellt upphetsande för kvinnor så även om de hände skulle kvinnan tycka om det efter ett litet tag. Det är en myt att kvinnor bara vill ha sex med män de tänder på om situationen är upphetsande (som vid våldtäkt) kommer ingen kvinna bry sig vem mannen är.
Varför skulle kvinnor inte leva ut sina sexuella fantasier? Gå tillbaka till mitt argument, om kvinnor stannade hemma på kvällarna skulle sannolikheten att bli våldtagen vara i princip 0. Det vet 100% av kvinnorna. Så varför stannar de inte hemma? Varför går de till krogen och går hem med okända män? Varför tar de risken att bli våldtagna när de inte behöver göra det? Därför att för kvinnor är våldtäkt en positiv upplevelse som de gärna vill vara med om. Det finns ingen annan förklaring.
Titta på hur kvinnor beter sig, de klär sig sexuellt utmanande, beter sig sexuellt utmanande, sätter sig i sexuellt utmanande situationer hur mycket mer "jag vill ha sex" signaler behöver män för att inse att kvinnor som gör så vill ha sex? Om kvinnan a) klär sig sexuellt b) beter sig sexuellt (dansar, pratar, låter mannen ta på henne, etc.) c) sätter sig i en sexuell situation typ efterfest då är det tydligt att hon vill ha sex. Men om hon säger "nej jag vill inte ha sex" fast hon har skickat ut alla de här signalerna på att hon vill ha sex betyder det att hon verkligen inte vill? Nej för då hade hon stannat hemma och tittat på TV alltså betyder det att hon vill att mannen ska tvinga henne till sex (våldtäkt). Här är belägg för att det är extremt vanligt att kvinnor "säger nej men menar ja",
Citat:
We investigated whether women ever engage in token resistance to sex--saying no but meaning yes--and, if they do, what their reasons are for doing so. A questionnaire administered to 610 undergraduate women asked whether they had ever engaged in token resistance and, if so, asked them to rate the importance of 26 possible reasons. We found that 39.3% of the women had engaged in token resistance at least once. Their reasons fell into three categories: practical, inhibition-related, and manipulative reasons.
Jag kan garantera att den verkliga siffran är 100%.
Det här betyder att kvinnor som klär sig sexuellt och beter sig sexuellt vill ha sex. Om de säger att de inte vill betyder det att de vill att mannen ska tvinga dem till sex.
Senast redigerad av Babianen 2014-10-13 kl. 23:18.
Senast redigerad av Babianen 2014-10-13 kl. 23:18.