2014-10-13, 23:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Ja,bli slagen halvt medvetslös och våldtagen....
Det du talar om är sexuella fantasier,vilket är något helt annat. I fantasin är det troligtvis en man som kvinnan tänder på och inget våld förekommer.

Varför skulle mannen använda våld om kvinnan inte gör motstånd? Det gör han inte vilket betyder att vid de flesta våldtäkter förekommer inget våld. Dessutom är våld sexuellt upphetsande för kvinnor så även om de hände skulle kvinnan tycka om det efter ett litet tag. Det är en myt att kvinnor bara vill ha sex med män de tänder på om situationen är upphetsande (som vid våldtäkt) kommer ingen kvinna bry sig vem mannen är.

Varför skulle kvinnor inte leva ut sina sexuella fantasier? Gå tillbaka till mitt argument, om kvinnor stannade hemma på kvällarna skulle sannolikheten att bli våldtagen vara i princip 0. Det vet 100% av kvinnorna. Så varför stannar de inte hemma? Varför går de till krogen och går hem med okända män? Varför tar de risken att bli våldtagna när de inte behöver göra det? Därför att för kvinnor är våldtäkt en positiv upplevelse som de gärna vill vara med om. Det finns ingen annan förklaring.

Titta på hur kvinnor beter sig, de klär sig sexuellt utmanande, beter sig sexuellt utmanande, sätter sig i sexuellt utmanande situationer hur mycket mer "jag vill ha sex" signaler behöver män för att inse att kvinnor som gör så vill ha sex? Om kvinnan a) klär sig sexuellt b) beter sig sexuellt (dansar, pratar, låter mannen ta på henne, etc.) c) sätter sig i en sexuell situation typ efterfest då är det tydligt att hon vill ha sex. Men om hon säger "nej jag vill inte ha sex" fast hon har skickat ut alla de här signalerna på att hon vill ha sex betyder det att hon verkligen inte vill? Nej för då hade hon stannat hemma och tittat på TV alltså betyder det att hon vill att mannen ska tvinga henne till sex (våldtäkt). Här är belägg för att det är extremt vanligt att kvinnor "säger nej men menar ja",

Citat:
We investigated whether women ever engage in token resistance to sex--saying no but meaning yes--and, if they do, what their reasons are for doing so. A questionnaire administered to 610 undergraduate women asked whether they had ever engaged in token resistance and, if so, asked them to rate the importance of 26 possible reasons. We found that 39.3% of the women had engaged in token resistance at least once. Their reasons fell into three categories: practical, inhibition-related, and manipulative reasons.

Jag kan garantera att den verkliga siffran är 100%.

Det här betyder att kvinnor som klär sig sexuellt och beter sig sexuellt vill ha sex. Om de säger att de inte vill betyder det att de vill att mannen ska tvinga dem till sex.
Senast redigerad av Babianen 2014-10-13 kl. 23:18.
Citera
2014-10-15, 08:11
Medlem
KenRingIntes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy
Det är så här, om en kvinna har en kjol som är kort upp till fittan och en tröja som sitter tight så att tuttarna syns som fan då ska kvinnan faaaan inte klaga om hon blir våldtagen. Håller ni med? (om ni inte gör det då är ni idioter, speciellt ni som är föräldrar till en dotter)

Jag ser inte logiken, och nej jag skulle inte anklaga henne för att ha bett om att bli våldtagen. Men att vara extremt ovarsam om sin omgivning kan jag däremot "skuldbelägga offret" för. Ta frivilligt hem 15 negrer i din lägenhet om du är en ung söt blondin och du kommer att bli våldtagen. Så är det. Då får du skylla dig själv om du inte njuter av det. Är du under myndig ålder så går bakläxan till föräldrarna och civilsamhället för felaktig uppfostring (indoktrinering).
Citera
2014-10-15, 08:19
Medlem
KenRingIntes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

Det här betyder att kvinnor som klär sig sexuellt och beter sig sexuellt vill ha sex. Om de säger att de inte vill betyder det att de vill att mannen ska tvinga dem till sex.

Ja, det stämmer till väldigt stor del och jag har själv upplevt det, agerat utifrån det, förhört henne efteråt och fått bekräftat att så var fallet (varefter vi fortsatte skådespela med enda skillnaden att jag slappnade av mer och kunde ta det fler steg). Däremot är detta juridiskt omöjligt att bevisa, så det är inte så mycket att ens diskutera. Kvinnor vill heller inte att detta blir allmän kännedom, då det dödar erotiken, precis som att min partner blev förbannad på mig för att jag ville ha det bekräftat att det enbart var ett spel. När jag förklarade den juridiska problematiken i mitt hemland så förstod hon dock situationen och vi gick vidare.
Citera
2014-10-15, 11:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KenRingInte
Ja, det stämmer till väldigt stor del och jag har själv upplevt det, agerat utifrån det, förhört henne efteråt och fått bekräftat att så var fallet (varefter vi fortsatte skådespela med enda skillnaden att jag slappnade av mer och kunde ta det fler steg). Däremot är detta juridiskt omöjligt att bevisa, så det är inte så mycket att ens diskutera. Kvinnor vill heller inte att detta blir allmän kännedom, då det dödar erotiken, precis som att min partner blev förbannad på mig för att jag ville ha det bekräftat att det enbart var ett spel. När jag förklarade den juridiska problematiken i mitt hemland så förstod hon dock situationen och vi gick vidare.

Jag håller med. Men kvinnor tror att det är allmän kännedom bland män att om de klär sig sexuellt och beter sig sexuellt så vill de ha sex. Det är meningen att män ska läsa signalerna och ta initiativet. Så en kvinna som går sexigt klädd ensam på kvällen säger "våldta mig" hon hoppas att någon man ska se henne, läsa signalerna, och tvinga henne till sex. Många kvinnor gör det för att vanligt sex är tråkigt för kvinnor medan våldtäkt är väldigt upphetsande.
Senast redigerad av Babianen 2014-10-15 kl. 11:56.
Citera
2014-10-15, 16:36
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limning
Ja, självklart ska väl män som vill våldta kvinnor får göra det när, var och hur de vill.
Vill kvinnor inte bli våldtagna så är det deras problem.
Nej, män ska inte få våldta kvinnor. Hur kan du påstå nåt så befängt?!?

Nej, det är inte bara deras problem. Polis, sjukvård, rättsinstanser kostar pengar. Kvinnans omgivning påverkas. De enda som tjänar på det är väl media som kan sälja lösnummer eller generera klick.
Citera
2014-10-15, 16:37
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Det är nog dags för dig att bli vuxen för du uttalar dig som en snorunge. Det är inte kvinnans ansvar att mannen låter bli att stoppa kuken där den inte är välkommen, det är mannens ansvar.
Och det är dags för dig att sluta upp med att vara dum!
Det är kvinnans ansvar att så långt som möjligt undvika riskfyllda situationer. Håller du inte med om det?
Citera
2014-10-15, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle

Nej, det är inte bara deras problem. Polis, sjukvård, rättsinstanser kostar pengar. Kvinnans omgivning påverkas. De enda som tjänar på det är väl media som kan sälja lösnummer eller generera klick.
Polis, sjukvård, rättsinstanser? Vad har de med våldtäkter att göra? Kvinnan får väl ta sitt ansvar för att inte bli våldtagen så belastar det inte skattebetalarna. Tar hon inte sitt ansvar så får hon stå det kastet själv.

Vill man inte bli våldtagen så får man flytta till ett område där man inte blir det och vill man inte bli våldtagen på vägen till jobbet så får man ta en väg där man slipper bli våldtagen. Nåt jävla ansvar kan man väl begära av vuxna kvinnor, eller hur?

Eller hur tänkte du?
Citera
2014-10-15, 17:04
Medlem
fotokillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limning
Polis, sjukvård, rättsinstanser? Vad har de med våldtäkter att göra? Kvinnan får väl ta sitt ansvar för att inte bli våldtagen så belastar det inte skattebetalarna. Tar hon inte sitt ansvar så får hon stå det kastet själv.

Vill man inte bli våldtagen så får man flytta till ett område där man inte blir det och vill man inte bli våldtagen på vägen till jobbet så får man ta en väg där man slipper bli våldtagen. Nåt jävla ansvar kan man väl begära av vuxna kvinnor, eller hur?

Eller hur tänkte du?

Håller verkligen med dig! Eftersom de flesta överfallsvåltäkter (95-99%) begås av utrikesfödda och att kvinnor i allmänhet tenderar att rösta på partier som förespråkar öppna gränser, så förstår jag inte riktigt problemet?

Om inte kvinnor vill se till sitt eget bästa, varför ska någon annan göra det åt dem?
Senast redigerad av fotokillen 2014-10-15 kl. 17:10.
Citera
2014-10-15, 17:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle

De flesta kvinnor vill bli våldtagna. Även om kvinnan inte vill ha sex så blir hon inte skadad av att bli våldtagen så varför ska det vara olagligt? Kvinnor som inte vill bli våldtagna bör inte lämna hemmet utan en man och inte vara ensamma med andra män.

Så varför tror du att kvinnor klär sig sexuellt och går ut ensamma? För att de hoppas att någon man ska våldta dem.
Citera
2014-10-15, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fotokillen
Håller verkligen med dig! Eftersom de flesta överfallsvåltäkter (95-99%) begås av utrikesfödda och att kvinnor i allmänhet tenderar att rösta på partier som förespråkar öppna gränser, så förstår jag inte riktigt problemet?

Om inte kvinnor vill se till sitt eget bästa, varför ska någon annan göra det åt dem?
Självklart. Vill kvinnor inte bli våldtagna av utrikesfödda får kvinnor flytta dit det bara finns svenskfödda. Herregud vilken massinvandring av kvinnor vi kommer att få.
Citera
2014-10-15, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
De flesta kvinnor vill bli våldtagna. Även om kvinnan inte vill ha sex så blir hon inte skadad av att bli våldtagen så varför ska det vara olagligt? Kvinnor som inte vill bli våldtagna bör inte lämna hemmet utan en man och inte vara ensamma med andra män.

Så varför tror du att kvinnor klär sig sexuellt och går ut ensamma? För att de hoppas att någon man ska våldta dem.
Så vad är det då som hindrar dig att gå ut och våldta en drös lättklädda honor? Om dom nu verkligen tycker om det som du så ivrigt argumenterar för så borde det inte väl vara någon risk för dig att bli anmäld av dom?
Citera
2014-10-15, 18:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frusciantelo
Så vad är det då som hindrar dig att gå ut och våldta en drös lättklädda honor? Om dom nu verkligen tycker om det som du så ivrigt argumenterar för så borde det inte väl vara någon risk för dig att bli anmäld av dom?

Jag är kvinna. Om kvinnor inte ville bli våldtagna skulle de inte sätta sig i situationer där de riskerade att bli våldtagna. Dessutom skulle de inte skicka ut sexuella signaler genom sina kläder, sitt beteende till alla männen omkring dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in