2014-10-14, 22:52
Medlem
BlodigDelfins avatar
Fan gillar redan Paow, Är nästan så att man tror att produktionen sa till henne att " om du vill ha mest kaos så 1. ligg med Calle 2. Bråka med saga 3. Gör Michelle immun". Fantastisk utveckling detta! hoppas även att produktionen håller kvar Calle för han är i mitten av allt drama.
Citera
2014-10-14, 23:01
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Jag är duktigt jävla trött på Saga. Hon grinar och är jobbig i varje avsnitt
Citera
2014-10-14, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Vet inte varför men jag hatar Ylva ännu mer än Saga. Kanske för att hon sitter med öppen mun hela tiden och ser ofantligt korkad ut i sina solbrillor och när hon väl talar så är det svengelska. Babyface har hon också
Citera
2014-10-14, 23:18
Medlem
Skohornets avatar
Ännu en givande afton framför Paradise Hotel. Känner mig äcklad av mig själv som självmant sökt upp informationen om Paows operationer. Borde köra ett ölspel där man dricker varje gång Ylva pratar engelska, Sara gråter och Calle tappar bort sig i sina egna tankar. Då hinner man förhoppningsvis supa ihjäl sig innan finalen i alla fall
Citera
2014-10-14, 23:33
Medlem
Skyggedanss avatar
Är det bara jag som tycker Calle är djävligt skön? Han verkar ha hjärtat på rätt ställe men försöker heller inte vara någon ängel. Kommer på mig själv med att jag sitter och småflinar i soffan när Calle och Kristian är sådär pojk-grabbigt-machobögiga. Kristian har växt mycket den senare tiden och tuffat till sig mot Saga, även om han fortfarande är på tok för pussy whipped.

Ogillar Saga, men tycker ändå hon bidrar med mycket i serien i o m hennes oberäknelighet/psykotiska drag.

Ylva och Bajsankan drar bara ner underhållningsvärdet. Speciellt Ylva som är tråkigare än skogen. Gör hon någonsin något annat än att klaga och sitta och se korkad ut med en cigg i handen? Ut med henne zzz.

Är förövrigt kär i Evelina.
Citera
2014-10-14, 23:37
Medlem
Föga förvånande att alla dessa hatare ändå alltid råkar "zappa över och se lite" av avsnitten så att dom ändå kan bedöma, att dom ändå "råkar" hamna i ph-twitterflöden och inne på ph-artiklar och forumtrådar och där måste kommentera detta, trots att dom inte ens tittar på skiten.

Kom igen.
Ingen köper det. Stå för det istället.
Senast redigerad av Nenneno 2014-10-14 kl. 23:41.
Citera
2014-10-14, 23:53
Medlem
VARFÖR tar produktionen in en jävla White Trashhora som redan varit med året innan och tagit sig pisslångt där?!

Tyckte dom andra brudarna var sliskiga o billiga, men denna nya "paow" tar ju verkligen priset, funderar seriöst på att sluta kolla på skiten nu, pissprogram!

Dessutom, VAD i helvete ser Kalle o Kristian i henne? är det starstruck eller vad är det frågan om?

Hoppas hon blir rånbögmördad deluxe o dör med kukar i alla öppningar...
Citera
2014-10-15, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
http://www.expressen.se/noje/paow-ville-sla-ut-mina-tander-med-tegelsten/

Sorgligaste jag läst på länge.. Vilken trasig människa denna Paow. Hon säger emot sig själv i hela intervjun beroende på vilken sorts fråga hon får. Totalt borttappad.

"Gör prylarna och eventen dig lycklig då?
- Nej, men de gör mitt liv enklare. Jag är livrädd att bli bortglömd."

Fan att leva ett liv som heeela tiden går ut på att jaga uppmärksamhet, kan hon inte ge uppmärksamhet till sig själv som normala människor?
Citera
2014-10-15, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Sorry för en dum fråga, men är Paow gamlingarnas barnbarn på riktigt?

Nej, de är skådespelare;

http://bloggar.expressen.se/paradiset/2014/10/13/nu-gor-ulla-och-roland-72-entre-i-paradise-hotel/
Citera
2014-10-15, 00:46
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Fruktansvärt dryg och äcklig person. Hoppas hon ryker imorgon.
Citera
2014-10-15, 00:57
Medlem
belieberns avatar
Vad har hänt med Jorge? Det enda man sett från hnm denna vecka var när han stod och fake-lipa vid minnesceremonin. Med tanke på att produktionen styr vilka som får vara kvar är jag tämligen säker på att han kommer att ryka nästa vecka. Han hörs och syns knappt öht.

Mäkta trött man är på Saga nu. Allt verkar kretsa kring henne.

Tror Evelina får packa sina väskor i morgon. Vet inte vem hon skulle kunna ställa sig vid för att vara kvar. Det är väl Freddie isf men jag har en känsla av att hon som fick immuniteten kommer att ställa sig där. Produktionen kommer att se till det om inte annat.
Citera
2014-10-15, 01:02
Medlem
Sinomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beliebern
Vad har hänt med Jorge? Det enda man sett från hnm denna vecka var när han stod och fake-lipa vid minnesceremonin. Med tanke på att produktionen styr vilka som får vara kvar är jag tämligen säker på att han kommer att ryka nästa vecka. Han hörs och syns knappt öht.

Mäkta trött man är på Saga nu. Allt verkar kretsa kring henne.

Tror Evelina får packa sina väskor i morgon. Vet inte vem hon skulle kunna ställa sig vid för att vara kvar. Det är väl Freddie isf men jag har en känsla av att hon som fick immuniteten kommer att ställa sig där. Produktionen kommer att se till det om inte annat.

Planen var väl att Michelle skulle stå med Kristian och Paow med Calle för att få ut Saga. Hellre ser jag ju bajs-ankan åka.

Har inte Evelina blivit väldigt knubbig under sin tid där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in