2014-10-14, 12:31
Medlem
ojojros avatar
Smail är ju helt klart den vassaste spelaren i huset. Älskar när han sätter Kristian på plats med att "Handlingar väger mer än ord"
Citera
2014-10-14, 13:45
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojojro
Smail är ju helt klart den vassaste spelaren i huset. Älskar när han sätter Kristian på plats med att "Handlingar väger mer än ord"
Smail verkar vara den enda deltagare som faktiskt spelar på riktigt, Calle försökte lite förra veckan men det gick så där och Paow lär ju kanske börja spela nu men vi får väl se hur det slutar. Tycker att resterande personer verkar vara på en charterresa helt enkelt.
Citera
2014-10-14, 13:49
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Smail verkar vara den enda deltagare som faktiskt spelar på riktigt, Calle försökte lite förra veckan men det gick så där och Paow lär ju kanske börja spela nu men vi får väl se hur det slutar. Tycker att resterande personer verkar vara på en charterresa helt enkelt.
de verkar insett att de har 0 att säga till om.... vad de än vill så kommer de icke hända
Citera
2014-10-14, 13:54
Medlem
simonvps avatar
Saga kan inte ha många fungerande relationer.

Efter kvällens avsnitt är det väl bara Evelina man respekterar som människa av deltagarna. Som spelare är det väl bara Smail man respekterar. Inte alls omöjligt att han utnyttjar Sagas svaghet nu och lindar henne runt sitt finger.

Sen kan jag inte för något i hela världen förstå hur Kristian och Kalle kan gå igång så mycket på Paow. Kändes som att hon hade opererat mer än brösten, för jag tyckte hon såg annorlunda ut i ansiktet överlag. Kan hon ha gjort en ansiktslyftning trots att hon typ precis fyllt 20?
Citera
2014-10-14, 14:30
Medlem
kalibergotts avatar
http://www.ladda-upp.se/image.php?id=121332&size=full

Kollade igenom klipp från säsongen, hittade denna rumpbild på flera deltagare.

Ylvas rumpa är helt otrolig! Och, som jag trodde, är bajsankans rumpa lika liten som en ärta
Citera
2014-10-14, 15:07
Medlem
elgecys avatar
http://www.expressen.se/noje/paow-ville-sla-ut-mina-tander-med-tegelsten/

Sorgligaste jag läst på länge.. Vilken trasig människa denna Paow. Hon säger emot sig själv i hela intervjun beroende på vilken sorts fråga hon får. Totalt borttappad.
Citera
2014-10-14, 15:33
Medlem
simonvps avatar
Kristian är nog för övrigt på väg att bli duktigt playad av Paow nu också, precis som han har blivit av Saga. Tyckte synd om honom först, men nu tycker jag fan han får skylla sig själv.
Citera
2014-10-14, 15:39
Medlem
Saga är enormt skadad. Att vara så skadad i så ung ålder är riktigt "imponerande", och givetvis tråkigt.
Det värsta är att hon tycker att alla andra i huset är helt väck och schizofrena gör ju hennes skada ännu mer skadad!
Citera
2014-10-14, 15:58
Medlem
Enligt Aftonbladet kommer vi få se en grov sexscen ikväll. Jag själv tror det är Saga + Paow som har en trekant med någon.
Citera
2014-10-14, 16:12
Medlem
Fattar inte hatet mot Paow. Jag vill inte ha snälla och tråkiga tjejer i Paradise. Jag vill se tjejer som skapar svartsjuka, drama, kaos och som knullar. Hon är en perfekt tjej för Paradise. Hon är också den enda tjejen i Paradise tillsammans med Evelina och Michelle som åtminstone verkar ha hjärtat på rätt plats. Bajsankan, Saga och Ylva är kanske de vidrigaste tjejerna som suttit sin fot på hotellet, speciellt Saga då - hon är ju narcissistisk och sinnessjuk. Jävligt ful utan smink också.

Sen gillar jag inte produktionens upplägg. Det är inte uppbyggt kring spel och skicklighet som i Danska paradise. Det är uppenbart vem som ska åka ur varje vecka för att alla nya deltagare får en ny immunitet.
Citera
2014-10-14, 16:25
Medlem
Xfiless avatar
Calle säger direkt att produktionen styr till Aftonbladet. Han förklarar förra veckans parceremoni att få ut Smail misslyckades.

"Något påverkade”
Calle Åberg tycker själv att det är konstigt att hans plan inte gick igenom, den kändes så säker.
Innan parceremonin pratar deltagarna med produktionen om vem de tänkt ställa sig bredvid. Då tror Calle att något hände med Jorge.
– Det var något som påverkade Jorge, jag kan inte sätta fingret på det. Jorge svor på saker som man inte skulle göra annars. Han hade lovat på sin mammas död och han grät för att han var tvungen att bryta löftet, säger han."

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article19665279.ab
Citera
2014-10-14, 16:27
Medlem
Xfiless avatar
Kul att produktionen går emot sina egna regler lol.

"Vad tycker du om att produktionen tog in en deltagare som redan kände flera personer i huset?
– Enligt avtalet och så vidare så har jag för mig att det står att man inte får känna varandra och att produktionen kollar i genom att deltagarna inte har gemensamma vänner på Facebook. Det är är klart att det är till stor fördel att hon kom till finalen förra året, det är inte ett fair game mot de andra som varit med sedan dag ett, säger Saga Scott."

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article19688882.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in