2014-10-13, 22:07
Medlem
Iloveludas avatar
Varför står det i vissa delforum vilka som är moderatorer ovanför och i vissa andra under dom aktuella delforumen innom området? Jämför exempelvis övrig hemelektronik under hem med ab&k så förstår ni vad jag menar. Vore väll lämpligt att ha det lika över hela forumet.
Citera
2014-10-13, 22:14
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
Varför står det i vissa delforum vilka som är moderatorer ovanför och i vissa andra under dom aktuella delforumen innom området? Jämför exempelvis övrig hemelektronik under hem med ab&k så förstår ni vad jag menar. Vore väll lämpligt att ha det lika över hela forumet.
Jag har ingen skillnad på de exempel du nämner.
Citera
2014-10-13, 22:17
Bannlyst
Jag vill posta i nätdrogforumet men får inte. Medlem sedan 2011 och över 200 inlägg. Vad saknas?
Citera
2014-10-13, 22:23
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IPlayCSToGetaGF
Jag vill posta i nätdrogforumet men får inte. Medlem sedan 2011 och över 200 inlägg. Vad saknas?
Databasen uppdateras en gång per dygn, så imorgon kan du nog det.
Citera
2014-10-13, 22:36
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Jag kan då inte se någon skillnad forumdelarna emellan. Samtliga delforum har två tabeller, en innan alla trådar respektive en efter alla trådar, där forumsektionens moderatorer radas upp.
Citera
2014-10-13, 22:37
Medlem
Emerains avatar
Citat:
subforumen står alltid över listan över moderatorerna i aktuella delforumet. I Hemelektronik så finns det inga trådar i forumet, bara en lista över subforum. Hade det funnits trådar så hade de varit under listan med mods. Jag kan dock inte komma på eller hitta något exempel där listan över mods står över listan med delforum/subforum...?
Citera
2014-10-13, 22:38
Medlem
Iloveludas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Jag kan då inte se någon skillnad forumdelarna emellan. Samtliga delforum har två tabeller, en innan alla trådar respektive en efter alla trådar, där forumsektionens moderatorer radas upp.
Citat:
Ursprungligen postat av Emerain
subforumen står alltid över listan över moderatorerna i aktuella delforumet. I Hemelektronik så finns det inga trådar i forumet, bara en lista över subforum. Hade det funnits trådar så hade de varit under listan med mods. Jag kan dock inte komma på eller hitta något exempel där listan över mods står över listan med delforum/subforum...?

Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jag har ingen skillnad på de exempel du nämner.

Ni har rätt. Jag hade inte klickat mig ända fram. Bortse från mitt inlägg. Sorry about that
Citera
2014-10-13, 22:47
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ni har rätt. Jag hade inte klickat mig ända fram. Bortse från mitt inlägg. Sorry about that
Eller så är vi nöjda med att det gick så lätt att reda ut.
Citera
2014-10-13, 22:59
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emerain
Eller så är vi nöjda med att det gick så lätt att reda ut.
If it ain't broke, don't fix it. : - )
Citera
2014-10-17, 13:58
Medlem
Rczp0gs avatar
Skrev igår ett inlägg i en tråd, och när jag senare återvände för att kolla hur diskussionen utvecklats var mitt inlägg, samt tråden borta.

Visst, det skulle kunna vara så enkelt att tråden bytt namn och att mod raderat mitt inlägg, dock förklarar inte detta hur tråden försvunnit från ts profil.
Senast redigerad av Rczp0g 2014-10-17 kl. 14:03.
Citera
2014-10-17, 14:08
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rczp0g
Skrev igår ett inlägg i en tråd, och när jag senare återvände för att kolla hur diskussionen utvecklats var mitt inlägg, samt tråden borta.

Visst, det skulle kunna vara så enkelt att tråden bytt namn och att mod raderat mitt inlägg, dock förklarar inte detta hur tråden försvunnit från ts profil.

Har du kollat Papperskorgen?
Citera
2014-10-17, 14:11
Medlem
Hur lyder reglerna när det gäller avatarer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in