2014-10-13, 14:55
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Gott med en forward iaf. Kanske kan Ritola vakna till i Leksand. Hoppas han klickar med Ryno.

Sen finns ju chansen att det blir som med Brunnström förra säsongen.

Chansen? Du menar kanske risken? Brunnström gjorde väl inga leksingar glada vad jag minns.
Citera
2014-10-13, 16:39
Medlem
Växjö har en tuff vecka framför sig, borta mot Saik och HV.

Tror att Frölunda leder tabellen efter matcherna på lördagskvällen - Något som sätter emot?
Frölunda har dessutom ett värdelöst PP, när det kommer igång och när Rosseli och Kanhberg är tillbaka om någon vecka så känns det riktigt bra.

Till skillnad från både Luleå och SAIK känns det som Växjö och Frölunda framförallt har mycket mer att ge.
Citera
2014-10-13, 17:17
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjafo
Växjö har en tuff vecka framför sig, borta mot Saik och HV.

Tror att Frölunda leder tabellen efter matcherna på lördagskvällen - Något som sätter emot?
Frölunda har dessutom ett värdelöst PP, när det kommer igång och när Rosseli och Kanhberg är tillbaka om någon vecka så känns det riktigt bra.

Till skillnad från både Luleå och SAIK känns det som Växjö och Frölunda framförallt har mycket mer att ge.

Nog för att jag bara har sett Skellefteås matcher men tycker verkligen inte dom spelat så bra i alla matcher så där finns det massor som kan bli bättre.
Citera
2014-10-13, 17:30
Medlem
Kanske inte direkt oväntat men Moffat får lämna Frölunda.
Citera
2014-10-13, 18:18
Medlem
Mikojans avatar
Moffat bort från Göteborg. Det betyder med dagens SHL-logik att han är klar för Leksand vilken timme som helst

http://www.expressen.se/gt/sport/frolunda-forlanger-inte-med-amerikan/
Citera
2014-10-13, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Moffat bort från Göteborg. Det betyder med dagens SHL-logik att han är klar för Leksand vilken timme som helst

Inte en chans att dom värvar Mofatt nu när dom redan fått Ritola. Man kan inte ha för många spelare i samma roll.
Citera
2014-10-13, 18:28
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan

Nejnej, vi har ju redan fått våran frälsare..
Citera
2014-10-13, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Nejnej, vi har ju redan fått våran frälsare..
Bara att gratulera till en fantastisk värvning. Bara han inte gör mål mot oss så får han gärna göra många poäng.
Citera
2014-10-13, 19:00
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Bara att gratulera till en fantastisk värvning. Bara han inte gör mål mot oss så får han gärna göra många poäng.

Men hejdare reidar. Ritola "fantastisk" värvning? De tror jag ingen Leksing eller någon annan tycker för den delen.

OK. Inget mer.
Citera
2014-10-13, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Men hejdare reidar. Ritola "fantastisk" värvning? De tror jag ingen Leksing eller någon annan tycker för den delen.

OK. Inget mer.
Var lite ironi på m4tt145:s inlägg då han hela tiden påstått att jag hävdat att Wille Nylander är en fantastisk värvning, trots att så icke är fallet. Ritola kommer göra bra ifrån sig tror jag men han behöver tid på sig och klubben behöver ha tålamod. Jag tror han kan hänga några baljor åt er faktiskt om han kunde använda sitt fina skott oftare istället för att dribbla bort sig sj hela tiden.
Citera
2014-10-13, 19:20
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba

OK. Inget mer.

Det är gött med en till Borlängekille i truppen. Gött det, är vad det är. Göttans.
Citera
2014-10-13, 19:23
Moderator
vfs avatar
Tangnes tycker tydligen att Frölunda är "mediokra" i spelet med puck men grymma utan puck. Det var nog därför LHC inte fick låna pucken sista 90 sekunderna i lördags.

Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Inte en chans att dom värvar Mofatt nu när dom redan fått Ritola. Man kan inte ha för många spelare i samma roll.

Samma roll? Har du någon koll på något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in