Citat:
2.
Echoes må i sin tur ha postat förhör, artiklar osv men allt det där är inget nytt material utan väldigt mycket finns att hämta i förundersökningen osv osv....och självklart så ska det inte saknas någon sida i det material (förhör) som läggs upp på nätet och om ingen annan klagar så ska väl du istället vara glad att jag uppmärksammar dessa helt uppenbara missar ?
Mvh
Mvh

Om du inte tycker att det är intressant behöver du ju inte ta del av materialet. Jag tror dock att även du i hemlighet gillar Echoes postningar och att de även ger dig ny kunskap. Det jag tycker är märkligt är att du inte kommenterar att Echoes faktiskt lägger upp saker som kommer från dem som tror på läkarnas skuld, trots att du i väldigt många inlägg anklagar "motståndarsidan" för att vara enögd och inte presentera saker som talar emot läkarna. Detta är väl ett bevis på motsatsen.
Det finns också flera olika sätt att påtala att man saknar material. Ett sätt är att göra som du, d.v.s. att på ett insinuant sätt (att postaren försöker dölja något trots att denne inte hade behövt posta något alls) tala om att det faktiskt SAKNAS en sida. Ett annat sätt är att tacka för det intressanta materialet och att det vore väldigt intressant om det även gick att få tillgång till ytterligare en sida. Vilket sätt tror du funkar bäst om man vill att postaren ska fortsätta lägga ut intressant material? Att girigt roffa åt sig utan att tacka för besväret samtidigt som man klagar på det som inte postats eller att faktiskt någon gång uttrycka att man är glad för att postaren gör materialet tillgängligt (trots att det ibland inte direkt gagnar den egna agendan)? Jag tror på det senare, vad tror du?