2014-10-10, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Endast pga vad jag just såg i det länkade klippet? Har det verkligen gått så långt?

Japp!

Kan tilläggas att kvinnan varit kär i mannen i stolen från första början. Han vill inte ha henne. Hon har även stått och dreglat när han duschat och spanat in hans kuk. Men självklart är hon ett offer.
Citera
2014-10-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Endast pga vad jag just såg i det länkade klippet? Har det verkligen gått så långt?
Är ju inte direkt fel att de kastade ut han vid dörren. Vad killen i stolen gjorde för fel, det förstår jag inte däremot.
Citera
2014-10-10, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yashiroka
Är ju inte direkt fel att de kastade ut han vid dörren. Vad killen i stolen gjorde för fel, det förstår jag inte däremot.

Han är man och män är automatiskt förövare. Beatrice Ask har nog redan skickat iväg gredelina kuvert till männen så alla i deras omgivning tydligt ser att de är hemska personer.
Citera
2014-10-10, 22:03
Avstängd
vera.os avatar
Jag tittar inte på programmet, men är det blattar där som gjort det?
Citera
2014-10-10, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
Man kan inte ta våldtäkter seriöst längre om feminister fortsätter såhär.
Precis. Det här är riktiga våldtäkter.

http://affes.wordpress.com/2011/06/18/valdtagen-pa-grund-av-medias-maktmissbruk/
Citera
2014-10-10, 22:12
Medlem
Är ingen feminist o hatar alla kränkta vänstermänniskor men det här är ju sjukt out of line, snubben är ju sjuk i huvudet.
Både mannen i stolen o kvinnan är"offer" huvudsaken är att snubben vid dörren är totalt vedervärdig och det är vad tråden borde handla om.
Citera
2014-10-10, 22:13
Medlem
VWazzs avatar
Hahaha, horan blev inte utsatt för ett brott. Hon bara vänta på chansen att följa instruktionerna. Är det någon som begått ett brott så är det faggoten vid dörren tillsammans med slampan.
Citera
2014-10-10, 22:15
Medlem
vitraevs avatar
Fy fan vilka jävla töntar Philip och John är.
Citera
2014-10-10, 22:15
Medlem
Citat:
Japp, dessa bittra äckliga feminister som missbrukar sin makt i media för att hänga ut män börjar bli jävligt irriterande. Antagligen sitter de hemma själva, bittra som fan, och vill inte att någon annan ska ha kul.
The bitterness is strong in this one.
Vem säger våldtäkt? Sett ord som sexuellt ofredande nämnas men jag förstår inte varför ts tycker att det var en våldtäkt?
Citera
2014-10-10, 22:16
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Det är intressant att feminister har en helt egen verklighetsuppfattning där kvinnor alltid är offer. Kan du inte kolla om på klippet och byta kön på kvinnan och mannen i stolen? Är det inte då mannen i stolen som har all press på sig?

Nej, det skulle vara samma sak?

Varför skriver du förresten att det vore intressant att veta vad feminister har att säga? Är det inte du som har suttit och gnällt ett bra tag nu på alla feminister i BB-tråden?
Citera
2014-10-10, 22:19
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yashiroka

Han har gjort andra grejer tidigare. Typ tryckt ner en brud i sängen, hållit fast henne och frågat om han inte ska knulla henne hårt.
Citera
2014-10-10, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alberto-del-Rio
The bitterness is strong in this one.
Vem säger våldtäkt? Sett ord som sexuellt ofredande nämnas men jag förstår inte varför ts tycker att det var en våldtäkt?

Tyvärr är feministerna bittra och ska ständigt skambelägga allt män gör och få det till övergrepp på kvinnor.

Sen borde du lära dig vad det innebär när man skriver ett ord inom dessa("") intressanta tecken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in