Citat:
Ursprungligen postat av
El-rafael
Dom ligger i en karta i kartongen som de köptes i. Alltså är det bara att prova ta, och känna efter hur mycket det biter. Ungefär hur lång tid ska det ta innan man känner av effekten?
När det gäller omdömet och minnet var det inte så viktigt just under den här kvällen. Tycker inte det verkar så omdömesfullt att fundera på att blanda över huvud taget, så att det är väl inte så mycket att tappa.
Då borde dom funka iaf 90%. Ta 50 mg sobril och känn efter en timme hur påverkad du blir. Ska du ta livet av dig kanske du mår så mycket bättre på sobrilen att du skjuter upp det tills effekten avtar.
Läste idag här på fb att 2-3 användare sa sig få effekt först efter 2 timmar. Effekten smyger sig på och vissa kanske får full effekt efter ca 2 timmar.
Har du tillgång till mycket sobril så skippa imovanen.
Tänker inte skriva gör det inte, sök hjälp, livet är värt att leva osv. Du har säkert redan hört allt det och hade jag planer att ta livet av mig hade det inte förändrats vad nån okänd på internet skrev till mig.
Menar inte att vara okänslig men vill man dö tycker jag man ska få göra det i lugn och ro.