2014-10-09, 11:02
Medlem
sappys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snake.Plissken
Så jävla tydligt när Smail fick välja först idag. Just i det ögonblicket föll grejen med paradise hotel. Att det är spelet som styr. fy fan vad genomskinligt. Stor kuk = kvar i produktionen. Coolt. Hej då PH

Haha vadå stor kuk? Jämfört med din eller?

Nej, produktionen skiter i stora kukar, annars skulle vi lätt få se mer av den varan. Ta av dig foliehatten.
Citera
2014-10-09, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sappy

Nej, produktionen skiter i stora kukar, annars skulle vi lätt få se mer av den varan. Ta av dig foliehatten.

Har du hört talas om metaforer?
Citera
2014-10-09, 13:26
Medlem
Jorge fick inte ta ut Smail för produktionen. Han blev tillsagd.
Citera
2014-10-09, 13:43
Medlem
Perticuss avatar
Har bara sett måndagens avsnitt men varför har produktionen en sådan förkärlek för bisexualitet.
Citera
2014-10-09, 14:45
Medlem
michieffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nenneno
Jorge fick inte ta ut Smail för produktionen. Han blev tillsagd.

Sådär kan man säga om allt
Citera
2014-10-09, 15:32
Medlem
Vissa deltagare är ju headhuntade. Det är ganska tydligt att dom anställs på andra villkor än de vanliga PH-deltagarna. jorge har ju sagt att dom tjatade på honom att vara med.
Citera
2014-10-09, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sappy

Han mena nog att Smail vågar spela spelet medans resten av gruppen tror att dom är på en vanlig solsemester bekostad av dom själva, med det sagt så har Smail en betydligt större kuk (pungkulor) än resten av gruppen.

Värt att nämna så har Kian lika stora bollar men han åkte tyvärr ut tidigt pga produktionen
Citera
2014-10-09, 17:29
Medlem
Sinomis avatar
Jag har börjat störa mig något otroligt på Calle. Ful, dum och jobbig Han måste fan ryka snart.
Citera
2014-10-09, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinomi
Jag har börjat störa mig något otroligt på Calle. Ful, dum och jobbig Han måste fan ryka snart.

Äh Calle steg i mina ögon sen han kom in igen, riktig sköning numera som står upp för sin sak!

Däremot innan han åkte ur så störde jag mig enormt på diverse av uttalen o honom i allmänhet...

Ut med bajsankan o svengelskan däremot!
Citera
2014-10-09, 20:41
Medlem
Sinomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollepolle
Äh Calle steg i mina ögon sen han kom in igen, riktig sköning numera som står upp för sin sak!

Däremot innan han åkte ur så störde jag mig enormt på diverse av uttalen o honom i allmänhet...

Ut med bajsankan o svengelskan däremot!

Nej, han har fått för sig att han är smart helt plötsligt och det är något han verkligen inte är.
Jag hade verkligen velat se att Jojje ställde sig vid Michelle. Då hade Calle åkt och alla hade varit glada, även Saga skulle jag tro.
Citera
2014-10-09, 21:37
Medlem
1luvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinomi
Nej, han har fått för sig att han är smart helt plötsligt och det är något han verkligen inte är.
Jag hade verkligen velat se att Jojje ställde sig vid Michelle. Då hade Calle åkt och alla hade varit glada, även Saga skulle jag tro.

nää de är inge roligt, lite action ska det bli jojje borde tagit ut smail, som sedan får återvända, jävlar va roligt det hade blivit då när han fattar att grabbarna har gått bakom ryggen på han
Citera
2014-10-09, 21:39
Medlem
Sinomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1luv
nää de är inge roligt, lite action ska det bli jojje borde tagit ut smail, som sedan får återvända, jävlar va roligt det hade blivit då när han fattar att grabbarna har gått bakom ryggen på han

Jag hade faktiskt tyckt det var jätteroligt om Calle blev så blåst av Jojje.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in