Citat:
Ursprungligen postat av
J.R.
Han är ju i fejd med tränaren enligt kvällspressen.
Eller också räknas Leksand som ett så pass enkelt motstånd att han inte behövs.?
Fejd och fejd. Han var urusel mot JYP och AJ skickade honom till omklädningsrummet som sig bör.
Kan inte Kevin hantera det beslutet så får han gärna sitta av säsongen på läktaren.
Hur det än ter sig så tycker jag AJ markerar på ett bra sätt. Oavsett var det står på ryggen så ska man göra rätt för sig på isen.