2014-10-08, 19:14
  #1645
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/brynas/article19665908.ab

Fan vad härligt. SM-Guld!
Säkert.. Men kul för BIF.
Skriv förresten lite om nyheten här också så slipper man klicka in sig på A-bladet sida.
Citera
2014-10-08, 19:32
  #1646
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Säkert.. Men kul för BIF.
Skriv förresten lite om nyheten här också så slipper man klicka in sig på A-bladet sida.
Sorry.

Ollas är tillbaka.
Citera
2014-10-09, 08:41
  #1647
Medlem
Embas avatar
Kevin Fiala följer inte med till Tegera idag. Han behöver vara hemma och landa efter sin sejour i NHL enligt AJ...


Hmm. Visst att han gjorde en kalkoninsats mot JYP. Men vad fan är det här?
Citera
2014-10-09, 10:30
  #1648
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Kevin Fiala följer inte med till Tegera idag. Han behöver vara hemma och landa efter sin sejour i NHL enligt AJ...


Hmm. Visst att han gjorde en kalkoninsats mot JYP. Men vad fan är det här?

Han är ju i fejd med tränaren enligt kvällspressen.
Eller också räknas Leksand som ett så pass enkelt motstånd att han inte behövs.?
Citera
2014-10-09, 10:44
  #1649
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Han är ju i fejd med tränaren enligt kvällspressen.
Eller också räknas Leksand som ett så pass enkelt motstånd att han inte behövs.?

Fejd och fejd. Han var urusel mot JYP och AJ skickade honom till omklädningsrummet som sig bör.

Kan inte Kevin hantera det beslutet så får han gärna sitta av säsongen på läktaren.

Hur det än ter sig så tycker jag AJ markerar på ett bra sätt. Oavsett var det står på ryggen så ska man göra rätt för sig på isen.
Citera
2014-10-09, 12:33
  #1650
Medlem
Ännu en bortamatch, ännu en tröjhissning. När tror vi pucken släpps i kvällens match då?
Citera
2014-10-09, 12:38
  #1651
Medlem
Inte för att jag har något emot EM-kvalet men detta är väl första gången samtliga matcher tidigarelagts på grund av fotbollen eller?
Citera
2014-10-09, 13:56
  #1652
Medlem
Giggsys avatar
Hur tror ni det går i kaffederbyt imorgon?
Citera
2014-10-09, 14:10
  #1653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Hur tror ni det går i kaffederbyt imorgon?
Mycket hänger på hur det går i våran match mot aporna, men torskar vi så hoppas jag att Brynäs vinner imorgon.
Citera
2014-10-09, 14:13
  #1654
Medlem
Embas avatar
Är det någon som ska hyllas i Tegera ikväll?
Citera
2014-10-09, 14:21
  #1655
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Är det någon som ska hyllas i Tegera ikväll?

Förhoppningsvis är det Salo
Citera
2014-10-09, 14:23
  #1656
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Förhoppningsvis är det Salo
Haha, vore jävligt komiskt faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in