2014-10-08, 18:01
  #13
Medlem
Mikojans avatar
Fantastiskt värdelöst reportage av allt sämre Expressen där utsagon bygger på folk som vill vara anonyma och där trubaduren inte heller namnges.

Det blir som nånting som aldrig har hänt.

Men alltid roligt när struntpressen får moralpanik
Citera
2014-10-08, 18:12
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InfraGul
Tänkte direkt när jag såg topic att tänka på Grisnils. www.grisnils.se
Han har varit aktiv i 29 år enligt hemsidan.
Ja, 2011 hade han varit aktiv i 29 år! Dvs. 32 år i år.


Har dock ingen aning om vem han är. Enligt Expressen ska det alltså röra sig om en "välkänd" trubadur. Då måste det väl rimligtvis vara någon man hört talas om, annars hade de utelämnat ordet "välkänd".

Är det ingen som har kallelsen till det mötet, eller programbladet? För där börde det ju framgå med all önskvärd tydlighet vem det rör sig om.
Citera
2014-10-08, 18:23
  #15
Medlem
KenRingIntes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin.Bentley
https://www.youtube.com/watch?v=tVp3iihnZ7A ?

Sluta tramsa dig och använd den lilla skalp du har. Mannen i klippet ser inte ens ut att vara över 30 år gammal, hur fan ska han då lyckats dra ihop 30 års yrkeserfarenhet?
Citera
2014-10-08, 18:32
  #16
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfraGul
Tänkte direkt när jag såg topic att tänka på Grisnils. www.grisnils.se
Han har varit aktiv i 29 år enligt hemsidan.

med tanke på Grisnils humor är ju inte den gissningen helt dum. Verkar vara en skön typ så hoppas han får fler bokningar i och med det här "övertrampet".

Tankar från Grisnils.

Varför har inte Arabstaterna ett Baseball lag, Dom är ju så duktiga på att kasta sten.

Muslimernas preventivmedel = Mus-Lim

En snopp kan aldrig bli mer än 12 tum, efter det så är det en fot.

Vad kallas...
det skrynkliga skinnet som sitter längst fram på mannens organ och som
åker fram och tillbaka när man har samlag?
-Kärringen!

Frun kom hem....
... från ett dildoparty och gubben frågade:
- Nååå, hade dom någon som liknade min snopp?
- Ja, men dom sålde dom som öronproppar!

Gynekologen....... frågar kvinnan:
- Vet du vad ditt rövhål gör när du får orgasm?
- Ja, svarar kvinnan. Han är hemma och passar barnen!
Citera
2014-10-08, 18:46
  #17
Medlem
Europes avatar
Tja, Åke Bylund är död i alla fall. Jag är tacksam till den Flashbacksmedlem som länkade till den här låten i någon tråd (jag minns inte vem det var), där han i form av Odalsmannen in i detalj kom att förutspå den centrala delen av den svenska politiska debatten de kommande 20 åren:

http://www.youtube.com/watch?v=raY0dzBE-fE
Citera
2014-10-08, 19:25
  #18
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Lars Demian är tillräckligt pk-vänster för att bokas av RB, samtidigt ganska humoristisk och skön. Tror han debuterade på 80-talet också, så 29 år som artist kan stämma in på honom.
Citera
2014-10-08, 19:28
  #19
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SearchAndFind
Ganska oskyldigt och inte så rasistiskt men att köra sin rutin på just Rädda Barnens personalfest...

Han kanske dök upp med den här minen och inställningen?
Citera
2014-10-08, 19:42
  #20
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Lars Demian är tillräckligt pk-vänster för att bokas av RB, samtidigt ganska humoristisk och skön. Tror han debuterade på 80-talet också, så 29 år som artist kan stämma in på honom.

Skulle dock inte kalla Demian för trubadur...
Citera
2014-10-08, 19:51
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nej, inte alls. Jag citerar som det står i Expressen och använder deras begrepp. Rikta din vrede dit om något.

Är det Expressen som har startat denna tråd menar du? Trådens titel är ett citat? Det är ju DU som har startat en tråd där du vill ha reda på vem trubaduren är, som enligt DIG är RASISTISK.
Citera
2014-10-08, 19:57
  #22
Medlem
helveteskyrkas avatar
Cornelis var trubadur och nazist (enligt någon kärring för någon vecka sedan)
Denna person är rasist och trubadur.
Trubadurkultur = Nazistiskt..

Häng Lars Winnerbäck högt...
Citera
2014-10-08, 19:59
  #23
Medlem
Winnerbäck eller en full J.Berg solo.
Citera
2014-10-08, 20:00
  #24
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Cornelis var trubadur och nazist (enligt någon kärring för någon vecka sedan)
Denna person är rasist och trubadur.
Trubadurkultur = Nazistiskt..

Häng Lars Winnerbäck högt...

Cornelis nazist??? Hädare!! Kalla Cornelis för något så gräsligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in