Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
[... ] telefonbok två hade hon alltid med sig med viktiga nummer [...]
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
[...] hur många personer med en hög social ställning och med en karriär att ta hand om lämnar sitt visitkort med namn och yrke till en gatuprostituerad som dessutom är tung narkoman ?
Enligt vem vilka hade hon 2 telefonböcker, och vad spelar det för roll? Hon kan ha haft 100 telefonböcker som aldrig hittats (och förmodligen tappade hon en eller annan telefonbok under kaosåren), men så länge vi inte vet vad som stod i dom kan vi strunta i dom, säger det friska förnuftet.
Med tanke på den totalt utflippade folkmyt du tror på så är ju ett visitkort inget att bråka om
Jag menar, kom igen för helvete ... hur många personer med hög social ställning och med en egen karriär att ta hand om nöjesmördar, nöjesstyckar, knallar med en liten unge till och från mordplatsen mitt på blanka dagen, nöjes-styckmördar-fotar, lämnar in styckbilderna i en allmän fotoaffär, visar sig offentligt med offret i uppseendeväckande läderkläder i T-banan?
Har någon gjort allt detta, som du tror på, då kan ju dåren ifråga lämna sitt visitkort också.
Men det tänkbara raderandet av uppgifter är iaf intressant, och kopplingen mellan styckaren (som eventuellt dödade CdC) och telefonboken kan man fundera över.
Jag borde ta upp denna fråga i ett enskilt inlägg, för du har ju ingen som helst koll på ett jävla dugg någonstans någon gång, men skitsamma.
Eller förresten ...