Citat:
Ursprungligen postat av
prudens
Enligt nyheterna just nu har den smittade spanska kvinnan varit på semesterresa under tiden mellan det hon vårdat den ebolasmittade och hennes eget insjuknande, men de vet inte var hon har varit...

Jag hörde att hon varit på Södermalm och sedan en sväng på Stureplan.
(Inlägget kan innehålla ironi eller sarkasm. Möjligen båda.)
(Det är svårt att vara seriös bland så jävla många foliehattar till kontrollfreak/trygghetsnarkomaner.

)