2014-05-28, 21:19
Bannlyst
Skulle bli äcklad, få ångest och total slakna. Är hon inte sugen så fixar jag så hon blir det, annars så får det vara. Drar hellre en runk än har sex med någon som inte är det minsta sugen på mig.

Vill gärna att hon ska "ställa upp" när jag är sugen ja, men då ska hon själv bli sugen också.
Senast redigerad av therefore 2014-05-28 kl. 21:21.
Citera
2014-05-28, 22:13
Medlem
Det beror på situationen såklart.
Citera
2014-05-28, 22:16
Medlem
Hur skulle det kännas att ha sex med en tjej som ni vet ställer upp fast hon egentligen inte vill ha sex med er?
- Efteråt dåligt.

Om man tänker sig att tjejen helt enkelt lägger sig på rygg, särar på benen, glor upp i taket och tänker på annat medan hon väntar på att ni ska bli klara, skulle ni kunna genomföra ett samlag då? Skulle det kännas bra efteråt i så fall?
- Beror på situation. Mot någon random tjej(när jag varit singel dårå), självklart. Skiter väl i henne.

Gör det någon skillnad om det är er flickvän, dvs någon som åtminstone ibland faktiskt vill ha sex med er, eller någon annan tjej som aldrig funnit er attraktiva, utan bara ställer upp på ett barmhärtighetsknull?
- Skulle aldrig kunna genomföra ett sådant samlag med min älskade flickvän.

Om man tänker sig att det är en flickvän, tror ni att sexlivet kommer bli bättre eller sämre på sikt av att tjejen ställer upp på sex när hon inte vill och inte njuter?
- Sämre.
Citera
2014-05-28, 22:20
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Med anledning av en annan tråd här i forumet och lite allmänna inlägg från killar/ män om att kvinnor bör "ställa upp" på sex trots att de inte har lust eller njuter av sexet, så blev jag lite nyfiken på att fråga:

Hur skulle det kännas att ha sex med en tjej som ni vet ställer upp fast hon egentligen inte vill ha sex med er?

Om man tänker sig att tjejen helt enkelt lägger sig på rygg, särar på benen, glor upp i taket och tänker på annat medan hon väntar på att ni ska bli klara, skulle ni kunna genomföra ett samlag då? Skulle det kännas bra efteråt i så fall?

Gör det någon skillnad om det är er flickvän, dvs någon som åtminstone ibland faktiskt vill ha sex med er, eller någon annan tjej som aldrig funnit er attraktiva, utan bara ställer upp på ett barmhärtighetsknull?

Om man tänker sig att det är en flickvän, tror ni att sexlivet kommer bli bättre eller sämre på sikt av att tjejen ställer upp på sex när hon inte vill och inte njuter?

Syftet med tråden är att undersöka hur vanligt det är att killar önskar att tjejer ska "ställa upp". (Givetvis inser jag att flashback inte är så representativt)

Jag hoppas att moderatorer kommer att hålla med mig att all diskussion om sexköpslagens vara eller icke vara är OT i tråden, därför ber jag er vänligen att ta era argument för lagliga sexköp till en av era andra 148 trådar i ämnet.
Kan inte kalla det barmhärtighetsknull, men i mitt senaste förhållande bad jag ibland om en bend over, eller en avsugning. Inga konstigheter, däremellan hade vi bra sex, bara det att jag oftare var kåtare än henne. Det gynnade vårt sexliv, och så jävla jobbigt var det inte för henne. Inte sällan kom hon igång när jag ställde upp henne mot diskbänken "Ställa upp" låter som ett offer, se det som en kärleksfull tjänst i stället.
Citera
2014-05-28, 22:32
Medlem
Elsharins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
och så jävla jobbigt var det inte för henne. Inte sällan kom hon igång när jag ställde upp henne mot diskbänken "Ställa upp" låter som ett offer, se det som en kärleksfull tjänst i stället.

Jobbigt behöver det kanske inte vara men det kan medföra komplikationer om man har sex mot sin vilja och är torr, även smärtsamt. Vestibulit som ett brev på posten.
Citera
2014-05-28, 22:42
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elsharin
Jobbigt behöver det kanske inte vara men det kan medföra komplikationer om man har sex mot sin vilja och är torr, även smärtsamt. Vestibulit som ett brev på posten.
Upplevde det aldrig så, det gled på bra. Att ha sex där båda är 100 engagerade är inte alltid helt lätt att få till, speciellt inte med ungar och skit. En man vill tömma, kunde iofs ha runkat, men på något sätt gjorde dessa "mellanakter" oss tajtare sexuellt. Nu kanske inte mitt svar helt svarade upp mot TS, min kvinna gjorde ingen big deal av detta, och även om hon inte var kåt så bekräftade det henne på så vis att hon kände att jag tände på henne och ville ha henne. Där hade vi det bra, sedan sprack det på andra grejer. "Mot sin vilja" är våldtäkt", att ge sin partner en snabbis något helt annat. Och yes, det hände även att även jag "ställde upp" trots att jag egentligen inte ville. Lever man i ett förhållande är det ge och ta, känner man sig utnyttjad tror jag det är dags att gå vidare.
Citera
2014-05-29, 12:30
Medlem
akzags avatar
Mitt ex gjorde så oftast, blev inte så roligt efter ett tag, vem gillar en död fisk liksom. Därför blev det som det blev.
Citera
2014-10-05, 06:15
Medlem
Skulle hon göra det för husfridens skull?
Hänt mig en gång.
Citera
2014-10-05, 11:32
Medlem
Landsknechts avatar
Det beror på. Det känns okej för mig att knulla en tjej som ställer upp; även om det är betydligt sämre än passionerat sex, så är det bättre än onani. Om hon däremot verkligen inte vill, då drar jag hellre en runk.

Riktigt löjligt att vissa här ser så lättvindigt på (kvinnors) sexvägran för övrigt. Som någon annan redan var inne på, bör man ställa upp för den kåtare partnern någon gång i månaden om man verkligen älskar honom/henne, eller åtminstone låta den kåtare partnern tillgodose sina behov med andra.
Citera
2014-10-05, 11:48
Medlem
Landsknechts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurite
Inte nödvändigtvis, snarare har det att göra med att kvinnor tröttnar på sina manliga partners fortare än vad männen tröttnar på sina kvinnliga partners. Kvinnor som lever singellivet upplever jag har betydligt mycket mer sex än kvinnor som är i ett förhållande just för att de har tillgång till ett större utbud och variation när det kommer till sexlivet än vad deras väninnor som befinner sig i en relation har.

Att män har högre sexlust än kvinnor är väl ingenting att sticka under stolen? Visst finns det fall där kvinnan har högre sexlust än sin man, men de är inte lika vanliga.

För övrigt tror jag inte att man tröttnar på varandra för att man behöver variation, utan det beror nog mer på saker som att den ena eller båda parterna börjar ta förhållandet för givet; många män och kvinnor i förhållanden tycker t.ex. att det är okej att bli överviktiga och sluta vårda sina utseenden.
Citera
2014-10-06, 20:01
Medlem
Hasseroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoltSVENSKman
Jag blir extremt upphetsad av det. Att hon har viljan att ge mig hennes kropp för mina behov när hon inte har ett sexhumör. Det är en riktig kvinna som känner sig underlägsen. En riktig hemmafru.

kan bara instämma Är hur härligt som helst att visa vart kuken hör hemma, vart skåpet ska stå, vem som ska hålla sig på matta! Ett extra plus är att få spruta på ansiktet, är något extra tändande där i förnedringssex, eller att spruta i hennes mun och att hon säljer det hela, blir som en del av mig slinker ner i henne och det triggar det psykiska extra gott
Citera
2014-10-06, 21:02
Medlem
Bbobis avatar
Märker jag att tjejen inte är vidare intresserad förlorar själv intresset lika fort. Då känner jag mig fånig istället.

En snabb tralla känns bättre isåfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in