2014-10-07, 11:41
Medlem
aKAYs avatar
Men snälla...? Hur fan tänker du egentligen?
32 dagar med några tabletter i magen å du tror att det skall uträtta underverk?

Om du är seriös med din träning borde du fan stänga ner f12 och begrava huvudet i böcker om hur kroppen fungerar.

Pinsamt.
Citera
2014-10-07, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Men va fan, helt allvarligt? Vad tror du skulle hända egentligen? Ditt testosteron är högre under kuren och lägre efter, att du har behållit allt är väl ett jättebra kvitto? Eller tror du att du skulle fortsätta öka precis som ingenting hade hänt? Förstår du verkligen inte varför du står still? När jag står still i mina stats efter en kur blir jag skitglad för det är det bästa resultatet men kan önska sig.

Dina ökningar kommer väl dröja lite längre än nödvändigt då du sket i PCT.
Klart som fan jag ökar mer under kur? Men min fråga var varför jag inte ökar något efter 2 månader efter kur , då menar jag ökningarna som man hade innan kurandet dvs normal takt. Man ska ju kunna öka som ren också När de normala ökningar kommer tillbaka inte under kur ökningarna.
Citera
2014-10-07, 14:47
Medlem
Man vill ju kunna börja öka som ren igen också? Hur länge brukar det ta? Känns ju sådär att träna på samma vikt i flera månader.
Citera
2014-10-07, 14:50
Medlem
ClasseEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proxy123
Man vill ju kunna börja öka som ren igen också? Hur länge brukar det ta? Känns ju sådär att träna på samma vikt i flera månader.

Om du tror att du ska öka lika bra on som off så har du fel lillen.
Citera
2014-10-07, 14:58
Medlem
Hellu...

har tränat cirka ett år nu, har relativt stor rygg, stora axlar, men ligger efter på ben och armar pågrund av mitt genetiska arv, de ser helt stört ut... De syns dock att jag tränar.
cirka 20-25 år. 1.92-92 lång och väger mellan 98-100kg. Inte mycke underhudsfett dock finns de på mage o ansikte o lite bilringar har man väl.
Tränar mån, tis, ons, tors, fred, lörd och vila på sönd.

Har köpt dianabol 20mg 50 dagar... Avslutar med clomid på PCTn.

Är jag en idiot?

Ge mej ett starkt själ till varför inte ska gå på kuren...
Och om jag nu startar en kur, jag tränar runt 8 på kvällarna, hur ska jag dela upp dessa 20gm, ska jag allt runt 4tim innan träning?
Citera
2014-10-07, 15:40
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Klart som fan jag ökar mer under kur? Men min fråga var varför jag inte ökar något efter 2 månader efter kur , då menar jag ökningarna som man hade innan kurandet dvs normal takt. Man ska ju kunna öka som ren också När de normala ökningar kommer tillbaka inte under kur ökningarna.

Men fan vad arg jag blir, läste du inte mitt inlägg över huvud taget eller? Tror du att du är ren några dagar efter du slutat med steroiderna eller? Din egenproduktion av testosteron är nedstängd p g a din kur och kommer successivt tillbaka. Läste du inte på alls innan du köpte dina steroider eller? Eller tänkte du "nu får jag en fin boost!!! #YOLO"?

Återhämtningen är självklart beroende på hur du äter och sover, detta är mer kritiskt nu än annars så det är uppenbart att du slarvar.
Citera
2014-10-07, 16:00
Medlem
ClasseEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Hellu...

har tränat cirka ett år nu, har relativt stor rygg, stora axlar, men ligger efter på ben och armar pågrund av mitt genetiska arv, de ser helt stört ut... De syns dock att jag tränar.
cirka 20-25 år. 1.92-92 lång och väger mellan 98-100kg. Inte mycke underhudsfett dock finns de på mage o ansikte o lite bilringar har man väl.
Tränar mån, tis, ons, tors, fred, lörd och vila på sönd.

Har köpt dianabol 20mg 50 dagar... Avslutar med clomid på PCTn.

Är jag en idiot?

Ge mej ett starkt själ till varför inte ska gå på kuren...
Och om jag nu startar en kur, jag tränar runt 8 på kvällarna, hur ska jag dela upp dessa 20gm, ska jag allt runt 4tim innan träning?

Du har bara tränat cirka ett år, du har mycket mer att hämta. Du får kolla över din diet och ditt träningsupplägg etc om du ser inte några resultat.
1.92 cm på 98kg med lite underhudsfett (för mig är det det 5-8%) efter bara ett år tvekar jag på. Det är över det "genetiska max".

Jag personligen hade väntat och lärt dig din kropp först och främst med träningen och kosten, jag testade dboll tidigt något jag ångrar nu för hade inte samma kunskap då som nu. Men du gör som du själv känner för.
Citera
2014-10-07, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Men fan vad arg jag blir, läste du inte mitt inlägg över huvud taget eller? Tror du att du är ren några dagar efter du slutat med steroiderna eller? Din egenproduktion av testosteron är nedstängd p g a din kur och kommer successivt tillbaka. Läste du inte på alls innan du köpte dina steroider eller? Eller tänkte du "nu får jag en fin boost!!! #YOLO"?

Återhämtningen är självklart beroende på hur du äter och sover, detta är mer kritiskt nu än annars så det är uppenbart att du slarvar.
Min fråga var att om det är normalt att inte få nån ökning på 2 månader av sån liten kur? Du som verkar kunna mycket om steroider kanske har erfarenhet när man börjar göra lite framsteg i träningen efter kur? Då menar jag åter igen inte i ''kur framsteg'' alltså bara vanlig ren träning, man kan ju höja som ren också Jag tycker inte att jag höjt något var överdrivet konstigt , ville bara ha lite åsikter när man kan börja göra framsteg som ren igen.
Citera
2014-10-07, 20:15
Medlem
qdqdqs avatar
Det är nog bolltorsk, du får åka till kina och plantera in ett par plastbollar sen när dina egna trillar av.
Citera
2014-10-07, 20:30
Medlem
qdqdqs avatar
Hur har man inte mycket underhudsfett och bilringar samtidigt, det skulle jag gärna vilja veta?
Citera
2014-10-07, 20:52
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Min fråga var att om det är normalt att inte få nån ökning på 2 månader av sån liten kur? Du som verkar kunna mycket om steroider kanske har erfarenhet när man börjar göra lite framsteg i träningen efter kur? Då menar jag åter igen inte i ''kur framsteg'' alltså bara vanlig ren träning, man kan ju höja som ren också Jag tycker inte att jag höjt något var överdrivet konstigt , ville bara ha lite åsikter när man kan börja göra framsteg som ren igen.

Mjo, det är alltid relativt såklart beroende på hur man sköter sig. När jag körde en OT only kur så fick jag ingen platå alls. Du borde börja få ökningar snart igen, eller kanske om någon månad i värsta fall.
Citera
2014-10-07, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Hur har man inte mycket underhudsfett och bilringar samtidigt, det skulle jag gärna vilja veta?

Alla har olika fördelningar på fettdepåer. Jag har 90% på mage och rygg så det blir ju ådrigt på vissa platser och mer fläsk på andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in