2014-10-06, 19:51
Medlem
Druckit tre starköl vid 14-15 tiden. Tänkte ta lite suboxone om en timme ca. Tror ni det är någon risk iom ölen?
Citera
2014-10-06, 20:18
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcusp123
Druckit tre starköl vid 14-15 tiden. Tänkte ta lite suboxone om en timme ca. Tror ni det är någon risk iom ölen?
Det är ingen fara, kör på du.
Citera
2014-10-06, 22:49
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Är det bara jag som haft tur eller har Sub generellt blivit helt absurt billigt nu för tiden?

Köpte av en helt random på stan 3st suboxone 8mg för 150kr, äkta grejer med bra krut i.

Visst har blivit sjukt billigt på sistone, men 3st 8or för 150 låter för bra för att vara sant, var han stenad eller?
Citera
2014-10-07, 12:01
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Visst har sub blivit billigare!

Jag får själv utskrivet men "gatupriset" i Helsingborg och omkring (malmö etc) ligger nog runt 150kr/st om köparen köper enstaka och inte är vän med säljaren. Är man långvarig köpare och kanske köper en eller två kartor åttor i veckan eller liknande så kan man nog ligga runt 70kr per åtta.

Men det beror väl på var man bor också. Generellt sett är det nog billigt i Skåne pga stor befolkning på litet område med flera städer nära varandra. Uppe i mörkaste Norrland lär det fortfarande finnas grispriser, "supply and demand" du vet!

Sedan vet jag inte hur mycket som egentligen läcker från submottagningar. Jag har själv aldrig sett någon göra affärer utanför mottagningen så som man har hört om.

Men nu ska jag ändå sluta med skiten så blir väl att trappa ner nu å ta sista om några veckor, blir en trevlig höst... not.
Citera
2014-10-07, 12:21
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Visst har sub blivit billigare!

Jag får själv utskrivet men "gatupriset" i Helsingborg och omkring (malmö etc) ligger nog runt 150kr/st om köparen köper enstaka och inte är vän med säljaren. Är man långvarig köpare och kanske köper en eller två kartor åttor i veckan eller liknande så kan man nog ligga runt 70kr per åtta.

Men det beror väl på var man bor också. Generellt sett är det nog billigt i Skåne pga stor befolkning på litet område med flera städer nära varandra. Uppe i mörkaste Norrland lär det fortfarande finnas grispriser, "supply and demand" du vet!

Sedan vet jag inte hur mycket som egentligen läcker från submottagningar. Jag har själv aldrig sett någon göra affärer utanför mottagningen så som man har hört om.

Men nu ska jag ändå sluta med skiten så blir väl att trappa ner nu å ta sista om några veckor, blir en trevlig höst... not.

Ni har det bra ni, där nere Uppe i övre norrland går dom på 400-600 kr för en båt
Citera
2014-10-07, 18:51
Medlem
Shaloom pepole!

Påstås att de endast kommer finnas Suboxone som har naloxone i sig som alla säkert vet.
Jag själv som har programmet fick detta sagt till mig igår av läkaren under ett besök.
Har sökt på nätet men inte hittat något bekräftande om påståendet.

Så finns de någon här som har programmet som har fått detta sagt till sig av en erfaren läkare eller skulle kunna fråga när de är dags för besök igen?... Kanske någon kan hitta en källa på detta här på nätet?

---------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------

Subutex 8mg går för 200, 250 om de är otur. Nätet tar ca samma priser.
Suboxone 8mg går däremot för så lågt som 100 på gatan, nätet har jag sett som billigast 150 styck.
Såvisst har de gått ner i storstäderna tråkigt nog.
Citera
2014-10-07, 19:33
Medlem
NBOMes avatar
Har käkat runt 2 mg iktorivil igår, och sedan käkat 0.5 till frukost idag och ytterligare 0.5 vid 12.
Är sugen på en lina sub, men är det säkert än? Vaknade nyss upp efter att ha sovit ganska hårt pga ikton misstänker jag.
Citera
2014-10-07, 19:57
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBOMe
Har käkat runt 2 mg iktorivil igår, och sedan käkat 0.5 till frukost idag och ytterligare 0.5 vid 12.
Är sugen på en lina sub, men är det säkert än? Vaknade nyss upp efter att ha sovit ganska hårt pga ikton misstänker jag.

Beror väl på hur stor eller liten lina sub du tänkt ta, men det låter som att det ska vara ganska lugnt
Citera
2014-10-07, 20:07
Medlem
NBOMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Beror väl på hur stor eller liten lina sub du tänkt ta, men det låter som att det ska vara ganska lugnt
har ingen tolans, tar bara ibland, så brukar köra 0.5 linor med minst en timmes mellanrum fram tills att jag är nöjd. brukar stanna mellan 1,5-2 mg
Citera
2014-10-07, 21:04
Medlem
orrecrists avatar
Citat:

.......

Citat:
har ingen tolans, tar bara ibland, så brukar köra 0.5 linor med minst en timmes mellanrum fram tills att jag är nöjd. brukar stanna mellan 1,5-2 mg

Då har jag mycket svårt att se varför det inte skulle gå! Jag hade kört.
Citera
2014-10-08, 11:33
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addthefckup710
Shaloom pepole!

Påstås att de endast kommer finnas Suboxone som har naloxone i sig som alla säkert vet.
Jag själv som har programmet fick detta sagt till mig igår av läkaren under ett besök.
Har sökt på nätet men inte hittat något bekräftande om påståendet.

Så finns de någon här som har programmet som har fått detta sagt till sig av en erfaren läkare eller skulle kunna fråga när de är dags för besök igen?... Kanske någon kan hitta en källa på detta här på nätet?

---------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------

Subutex 8mg går för 200, 250 om de är otur. Nätet tar ca samma priser.
Suboxone 8mg går däremot för så lågt som 100 på gatan, nätet har jag sett som billigast 150 styck.
Såvisst har de gått ner i storstäderna tråkigt nog.

Jag får också utskrivet och träffade en läkare ganska nyligen och denne sade inget om det. Och jag har Buprenorfin (orifarm), alltså rent buprenorfin utan naloxone. Så det är garanterat din mottagning som "bestämt sig" för att bara ge alla suboxone.
Dom försökte samma sak på mig och jag levde med ständiga migräntattacker som var helt förödande när jag gick på suboxone. Men efter att jag till slut fick bytat till rent Buprenorfin så försvann all migrän.

Om du har en bra anledning till att slippa på naloxonskiten så stå på dig. Dom borde själva fatta att det kan bli problem när man blandar en medicin och dess motgift i samma tablett.
Citera
2014-10-08, 13:47
Medlem
Slingshots avatar
Skrev ju innan att jag var allergisk mot sub, men det var tydligen något bindemedel i Subutex o Suboxone som jag var allergisk mot inte själva buprenorfin o det har jag fått reda på genom att testa olika generika, så phu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in