Citat:
Ursprungligen postat av
addthefckup710
Shaloom pepole!
Påstås att de endast kommer finnas Suboxone som har naloxone i sig som alla säkert vet.
Jag själv som har programmet fick detta sagt till mig igår av läkaren under ett besök.
Har sökt på nätet men inte hittat något bekräftande om påståendet.
Så finns de någon här som har programmet som har fått detta sagt till sig av en erfaren läkare eller skulle kunna fråga när de är dags för besök igen?... Kanske någon kan hitta en källa på detta här på nätet?
---------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------
Subutex 8mg går för 200, 250 om de är otur. Nätet tar ca samma priser.
Suboxone 8mg går däremot för så lågt som 100 på gatan, nätet har jag sett som billigast 150 styck.
Såvisst har de gått ner i storstäderna tråkigt nog.
Jag får också utskrivet och träffade en läkare ganska nyligen och denne sade inget om det. Och jag har Buprenorfin (orifarm), alltså rent buprenorfin utan naloxone. Så det är garanterat din mottagning som "bestämt sig" för att bara ge alla suboxone.
Dom försökte samma sak på mig och jag levde med ständiga migräntattacker som var helt förödande när jag gick på suboxone. Men efter att jag till slut fick bytat till rent Buprenorfin så försvann all migrän.
Om du har en bra anledning till att slippa på naloxonskiten så stå på dig. Dom borde själva fatta att det kan bli problem när man blandar en medicin och dess motgift i samma tablett.