Citat:
Ursprungligen postat av
angelicathatsme
Jag har tänkt mig att åka dit i slutet av September och stanna tills mitten av December!
Oj tänkte mig nästa år alltså i början 2015, schemat släpptes precis för årets säsong som börjar i slutet av oktober och slutar runt Maj. Så kommer det även se ut nästa år, nu är typ Hawks det mest ointressanta laget i ligan och priserna kommer till större del att bero på vem de möter. Typ deras öppningsmatch för säsongen kan du hitta skapliga platser för 4-500 kronor, vill du sitta courtside får du nog vara beredd att hosta upp 2-3000 kronor. Längre in mot säsongen runt tiden du åker och mot lite sämre motstånd kan de gå loss för lite under 1000 kronor.
Sen vet man inte hur det kommer se ut nästa år, kan de få dit någon storstjärna (troligen inte) eller lyckas drafta någon supertalang kommer biljettrycket öka vilket höjer priserna. Men för tillfället är nog Hawks ett av de minst intressanta lagen i ligan så du kan till och med hitta biljetter för typ 100 spänn dock inte så nära planen.
Det kan bli billigare att köpa online men du kommer inte behöva oroa dig att du inte hittar biljetter, är sällan om inte aldrig fullsatt för de.