2014-10-04, 04:54
Medlem
Jag gillar att suga på fastakvinnobröst.
Men vilken är känslan för er kvinnor då vi män gör det?
Citera
2014-10-04, 04:57
Bannlyst
Suga på bröst är nice.
Citera
2014-10-04, 05:17
Medlem
Unikos avatar
Gillar det också! Får hoppas några kvinnor kommer och ger sin åsikt och delar med sig, aldrig tänkt på att fråga en tjej det men jag antar att stönandet är svaret på frågan..
Citera
2014-10-04, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uniko
Gillar det också! Får hoppas några kvinnor kommer och ger sin åsikt och delar med sig, aldrig tänkt på att fråga en tjej det men jag antar att stönandet är svaret på frågan..
Inte jag heller så det ska bli spännande vad dom svarar.
Citera
2014-10-04, 05:30
Bannlyst
Min erfarenhet säger att de är ganska likgiltiga angående det som stort, inget de direkt tänder på men samtidigt inget som direkt är avtändande heller. Men sedan finns det såklart de som tänder och blir avtända på det med. Men tycker nog de allra flesta är av åsikten "Whatever floats your boat".
Citera
2014-10-04, 05:40
Medlem
Biotopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Injectionz
Min erfarenhet säger att de är ganska likgiltiga angående det som stort, inget de direkt tänder på men samtidigt inget som direkt är avtändande heller. Men sedan finns det såklart de som tänder och blir avtända på det med. Men tycker nog de allra flesta är av åsikten "Whatever floats your boat".

Det var i princip det här svaret jag skulle skriva med. 👍
Citera
2014-10-04, 05:41
Bannlyst
Har ofta fantasier att få tutta på en kvinna, jag är visserligen vuxen men vill ändå bli behandlad som en bebis, tanken på att få göra det finns där. Att sitta i en soffa och kvinnan tar fram sina bröst och att hon låter en suga. Ingen normal kvinna skulle nog tillåta detta även om hon var bundis med mannen ifråga.
Senast redigerad av Luxaxaria 2014-10-04 kl. 05:44.
Citera
2014-10-04, 05:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Har ofta fantasier att få tutta på en kvinna, jag är visserligen vuxen men vill ändå bli behandlad som en bebis, tanken på att få göra det finns där. Att sitta i en soffa och kvinnan tar fram sina bröst och att hon låter en suga. Ingen normal kvinna skulle nog tillåta detta även om hon var bundis med mannen ifråga.

Ofta sker det i form av förspel eller under sex, orkar dock ej hålla på längre än runt tre sekunder. Gillar känslan, inget direkt jag blir tänd på men mysigt none the less.
Citera
2014-10-04, 09:36
Medlem
Fullkomligt älskar när en man suger, slickar och biter lite försiktigt på mina bröst. Blir så tänd! Tänkt att ha en tunn topp på sig, utan BH, få brösten sugna genom den... Gå på stan med bara en kavaj över detta och va kåt som fan... Längta efter mer... Älskar också när jag ser min killes blick när han kollar in mina bröst, har lust att bara trycka upp dom i ansiktet på honom.
Citera
2014-10-04, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goteborskan
Fullkomligt älskar när en man suger, slickar och biter lite försiktigt på mina bröst. Blir så tänd! Tänkt att ha en tunn topp på sig, utan BH, få brösten sugna genom den... Gå på stan med bara en kavaj över detta och va kåt som fan... Längta efter mer... Älskar också när jag ser min killes blick när han kollar in mina bröst, har lust att bara trycka upp dom i ansiktet på honom.
Kan du fånga känslan?
Citera
2014-10-04, 09:50
Medlem
Freud skulle väl börjat prata om oidipuskomplex.
Citera
2014-10-04, 09:57
Medlem
Freud visste inte vad han snackade om 😉
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem