2014-05-19, 23:54
Medlem
TheBurdens avatar
Hon är dum som en fiskmås.

“Trams att EU inte kan ta emot fler flyktingar”:
Citat:
Miljöpartiets före detta språkrör Maria Wetterstrand skriver idag om den fria rörligheten inom EU, som hon menar är en av de mest grundläggande tankarna med unionen och samtidigt den vackraste. Dessutom menar hon att det är “trams” att EU inte kan ta emot fler invandrare.
http://avpixlat.info/2014/05/19/tram...er-flyktingar/
Citera
2014-05-20, 11:25
Medlem
Moltas666s avatar
Under slutet av 2012 och inledningen av 2013 var det meningen att Maria Wetterstrand skulle agera bisittare till Kim Hartman när Kim kommenterade snooker på Eurosport. Bakgrunden till försöket är höljd i dunkel men tydligen är Maria mycket snookerintresserad. Möjligtvis var tanken att Kim själv skulle bli lite uppiggad och lite mer på hugget. Kim har alltid dessutom haft en viss tendens till att "försvinna" ( ) under sändningarna och tanken var kanske att Maria skulle kunna förhindra detta.

Maria satt som bisittare några gånger men ärligt talat blev det ingen succé. Maria var försiktig och rätt tystlåten och nickade mest när Kim berättade. Inte så mycket smarta frågor, inte så mycket intressanta vinklingar som vi snookerfantaster hade önskat oss.

Kort sagt, Maria försvann från Eurosport ganska snabbt. Kim? Jag tror egentligen att Kim tyckte det blev skönt när han fick sitta själv och kommentera...

Inget ont om Maria (jag gillar henne som person) men hon bör nog håll sig till politiken.

https://www.flashback.org/sok/Maria?...13&so=w&page=2
Senast redigerad av Moltas666 2014-05-20 kl. 12:01.
Citera
2014-09-15, 00:16
Medlem
fresk66s avatar
Ja, det var en ren katastrofal kommenteringssatsning hon gjorde. Det var rätt ironiskt att samtidigt som Maria satt som "expertkommentator" på svenska Eurosport satt Steven Hendry undersamma match som expert åt BBC. Det är skillnad på experter och experter... minst sagt.
Citera
2014-09-15, 16:04
Medlem
Ollonets avatar
Hen har visst blivit lite tjock o frodig.Kan de vara för många finskapinnar kanske eller tröst äter miljö talibanen.
Citera
2014-10-03, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Hen har visst blivit lite tjock o frodig.Kan de vara för många finskapinnar kanske eller tröst äter miljö talibanen.

är möjligen för att hon skiljt sig.

gjorde ju en kort comeback för MP nu under valet för att komma bort från allt privat.

och frodig är bra, tycker hon är het & tajt

http://www.imagebam.com/image/7e5ca4355347244

undrar om hon knullade Fridolin, för att må ännu bättre?

/
Citera
2014-10-03, 18:51
Medlem
Zyclone-Bs avatar
När jag kände henne i gymnasiet ville hon mer än gärna ha den i prutten. Inte direkt det första man föreslår när byxorna åker av...men, men...
Citera
2016-07-08, 10:12
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Får man bryta stiltjen, såg nämligen nu på SVT från Almedalen.
Nu vet jag ej om hon haft barn precis, men tänk er en ovårdad kvinna utan make-up och hårborste,
lägg till 25 kilo på den lilla varelsen = ser för djävlig ut!
Lägg till att hon är en riktig juvel idiot, vad har man då?
Jo, Maria Wetterstrand.
Citera
2016-07-08, 16:50
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Får man bryta stiltjen, såg nämligen nu på SVT från Almedalen.
Nu vet jag ej om hon haft barn precis, men tänk er en ovårdad kvinna utan make-up och hårborste,
lägg till 25 kilo på den lilla varelsen = ser för djävlig ut!
Lägg till att hon är en riktig juvel idiot, vad har man då?
Jo, Maria Wetterstrand.

Utan make-up och hårborste låter iofs som en typisk MP-kvinna men Maria har tidigare hållit stilen.
Citera
2016-09-05, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wisewise
Finns ju igentligen bara ett fel på henne tycker jag då, å det är.

När man ser henne i fina närbilder, så har hon gigantiska näsborrar man ser ju nästan rakt in, å det e ju inte där man vill se rakt in om ni förstår.

Ja, Maria ser inte ut som någon som sätter motionen i högsätet. Tippar att hon ligger runt 75-80 kg i dagsläget.
Citera
2016-10-01, 00:31
Medlem
Teleslingas avatar
Om man bortser från hennes politiska villfarelser så tycker jag att Maria är het. Det är nåt med blicken..

Tror ni Peter har tryckt na' på någon (mp)-konferens?
Citera
2016-10-01, 08:48
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Om man bortser från hennes politiska villfarelser så tycker jag att Maria är het. Det är nåt med blicken..

Tror ni Peter har tryckt na' på någon (mp)-konferens?

Enligt Zyklon-b här ovan så gillar hon att bli tagen i prutten. Peter har säkert fått trycka in sin miljö penis i Marias sallads tunnel.
Senast redigerad av Ollonet 2016-10-01 kl. 08:50.
Citera
2016-10-01, 10:10
Medlem
Teleslingas avatar
Ingen som vet vem hon ligger med så här några år efter skilsmässan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in