Citat:
Ursprungligen postat av
CIGSH
Jaha okej, tack för hjälpen.
Det var ett väldigt bra erbjudande med hörlurarna + laddningstationen. Men eftersom jag inte är i så stort behov av mobilen egentligen så får det mig att tveka ifall jag ska köpa eller inte. Vet du något om priset på mobilen kommer sjunka fram till julen?
Jag beställde ett wifog-simkort för cirka en 1vecka sedan, vet någon hur lång tid det tar innan man får hem det?
ja har du börjat använda telefonen så kan personalen i butiken dryga och säga nej då produkten är använd men be då att få snacka med butikschefen och förklara läget isåfall.
nja Z3an kom ju ut nyss så till jul lär nog inte priset ha blivit sänkt men lukrativare erbjudanden med andra gratisprylar kanske erbjuds?
sen om du tecknar abonnemang 24 mån. och betalar av telefonen typ 200kr/mån. så spelar det ju ingen större roll om mobilen kostar 5 000 eller 10 000 då du bara betalar 200 x 24 = 4800kr för själva mobilen sen övrig kostnad för ditt 24 mån. abonnemang och när det har gått ut så finns garanterat Sony Z5 och kanske även Z6 om dom ska börja som Apple och ge ut en ny telefon varannan vecka..