Citat:
Ursprungligen postat av
RexGermania
Jag är mycket besviken på att SvP agerade på det här viset. Här hade vi chansen att ena rörelsen en gång för alla och ledningen tackar nej.
Om inte en kursändring sker innan årsskiftet så kommer jag inte att förnya mitt medlemskap i Svenskarnas parti.
Det är vansinne att försöka slå ihop organisationerna. Svenskarnas parti står för en etnonationalism som tyvärr måste draperas och poleras innan den presenteras inför hjärntvättade svenskar, så att den inte ska framstå som
för hemsk. SMR/NMR har däremot alltid varit principfasta i att vi inte vill ha några negerjävlar här i landet, men om det är den jargongen som deras "parti" ska dras med så kommer de inte att få några röster ö. h. t..
Den nationella rörelsen är redan splittrad, så varför fortsätta splittra den? Nu kommer SMR/NMR att slåss om samma röster som SvP, och det lär sluta i att inget av partierna rör sig framåt. Patetiskt val av SMR, och på vilken grund? Att Per Öberg fick ett mandat i en skitkommun som ingen bryr sig om?
Ibland skäms jag så jävligt över att vara nationalist att jag baxnar inför tanken att förknippas med nötterna som står bakom dessa vansinnesbeslut.
Tillägg: Jag är i grunden för att samarbete där man är rakryggade med intentionen att hålla landet rasrent, men om man övergår till parlamentariska medel så kommer "gatufalangen" av SMR att bli överflödig. Kanske kan man skapa ett parti i stil med NSDAP och vid sidan om ha fanatiska SMR-medlemmar som underhuggare ā la SA?