Stockholm Sabotage var väldigt bra tyckte jag. Klippningen/soundtracket togs tillbaka till 10 år sedan med SSS, där man faktiskt fick se en hel målning utan att den skulle klippas sönder.. Härligt att få se en hel scen som innehöll en scen, och inte fjorton småklipp. Bra för de lite yngre målarna att få se en sån här film som inte handlar om FTW ACAB TOK RÖJJ FUCKA UR -mentaliteten.
Det levererades bra jävla färgrull och inte tvåminuters chrome (även om jag kan uppskatta det också självklart) och det var en sjukt bra film helt enkelt!
Om jag ska vara en aning negativ så började jag tänka på att filmningen oftast fokuserade på SBR, vilket jag inte kunde släppa sen. Absolut inget fel på SBR men många brännare som hamnade i skymundan i rullen.
Denna och Lila är det bästa som släppts på länge. All heder åt dessa som faktiskt ligger i, och inte följer strömmen både stilmässigt och filmmässigt.
Senast redigerad av Retornofde 2014-10-01 kl. 10:09.
Om jag ska säga vad jag tyckte om Stockholm Sabotage så var den helt okej, men långt ifrån något att se om flera gånger.
Fina målningar skön musik men för lite action och bombing. Vill att det ska vara mer rått och action. Hoppas verkligen att Wol2 levererar på den fronten!
Äntligen en film som inte handlar om en massa röj. Det ska vara kvalitet. Får feta Subway stories vibbar. Sen går man in här och läser om för lite röj bla bla bla. Herregud.
Feta brännare, bra klippt, inge jävla kromare med enfärgad bakgrund osv osv osv.
Nu när jag tittar på introt till Stockholm Sabotage igen så måste jag säga att introt är jävligt mäktigt och bra gjort! Även hela filmen i sig var sjukt fet!