2014-10-01, 22:39
Medlem
Men om jag nu skulle börja använda detta, skulle detta kunna skada mig? Eller göra att jag inte får barn? Skulle jag kunna åka fast för doping?
Citera
2014-10-02, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dawe89
Men om jag nu skulle börja använda detta, skulle detta kunna skada mig? Eller göra att jag inte får barn? Skulle jag kunna åka fast för doping?

Snudd på omöjligt att veta utan att veta vad den innehåller vilket i alla fall jag inte hittar någon information om på deras sida. Något man däremot kan läsa är att det ska vara ofarligt för töser att använda detta vilket tyder på att det mest är skräp i den, om det stämmer det vill säga.
Citera
2014-10-02, 18:47
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dawe89

Om det fungerar så är det för att det med stor sannolikhet innehåller AAS klassade ämnen och då kan du åka fast i prover ja.
Citera
2014-10-03, 00:27
Bannlyst
Den här produkten "metadrol" som ni länkat till är inte ens en steroid då den inte innehåller någon 17-alpha. Innehåller förmodligen en massa naturliga växtextrakt likt testoboosters, namnet är enbart för att locka folk.

Metadrol.se tillhör en affiliatesida, http://www.cashinpills.com/products.html där ni bland annat kan se tonvis med andra sidor och produkter som är helt lagliga.

Inte första gången företag använder ett AAS-liknande namn för att sälja. Företag BPI sålde en gång i tiden en produkt på Gymgrossisten som hette Arimedex, vilket dem bytte till A-HD efter klagomål. Detta var ett par år sedan och fick höra av en bekant som kände en snubbe som hade köpt den ihop om att det skulle vara en AI...

Nu har vi fått det här överstökat, ska ni köpa en "-drol" produkt så köp riktiga steroider!
Citera
2014-10-05, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sickcuntHB

Nu har vi fått det här överstökat, ska ni köpa en "-drol" produkt så köp riktiga steroider!

Word!! Haha..
Citera
2014-10-07, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sickcuntHB
Den här produkten "metadrol" som ni länkat till är inte ens en steroid då den inte innehåller någon 17-alpha. Innehåller förmodligen en massa naturliga växtextrakt likt testoboosters, namnet är enbart för att locka folk.

Metadrol.se tillhör en affiliatesida, http://www.cashinpills.com/products.html där ni bland annat kan se tonvis med andra sidor och produkter som är helt lagliga.

Inte första gången företag använder ett AAS-liknande namn för att sälja. Företag BPI sålde en gång i tiden en produkt på Gymgrossisten som hette Arimedex, vilket dem bytte till A-HD efter klagomål. Detta var ett par år sedan och fick höra av en bekant som kände en snubbe som hade köpt den ihop om att det skulle vara en AI...

Du verkar kunna lite om detta så jag passar på att fråga, du vet inte något preparat som är bra till muskelökning? Som jag kan använda utan att åka fast på ett dopingsprov inget kreatin och protein och sånt, något som hjälper inte lika starkt som aas men ja du förstår hoppas jag
Citera
2019-01-29, 00:01
Medlem
Fortfarande ingen som har provat metadrol sen ni skrev 2014. Jag tar det nu iaf. Vet inte vad jag ska tro men jag märker märkbar skillnad. Har gymat endel förr men jag börja direkt mer metadrol pga att det stod att det minska träningsvärken. Å det måste jag säga att det gjorde. Tar 6 tabl om dagen. 3 morgon 3 efter träning. Jag borde ha börjat träna utan dom och sen ha börjat med dom för att se om det vart någon märkbar skillnad. Men kort å gott så har den inga biverkningar eller får mig att få dåligt. Ör rätt hypokondrisk av mig så jag känner efter endel. Satsa på mat - vila - och rätt träning å spara pengarna till något vettigt ist! Är inte dunder hypad av resultaten. Har tagit dom sen i början av december slutet av november. Hippas någon v er fortfarande är aktiva här.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in