Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-10-01, 19:09
Medlem
Nu är det så att jag har skaffat mig en Iphone 6 och jag har fört över alla mina gamla filer via icloud från min gamla iphone 4. Om jag nu raderar icloud på min iphone 4 vad händer med mina filer på min nya tele? Vågar jag radera icloud från min gamla lur?
Citera
2014-10-01, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonFriddd
Nu är det så att jag har skaffat mig en Iphone 6 och jag har fört över alla mina gamla filer via icloud från min gamla iphone 4. Om jag nu raderar icloud på min iphone 4 vad händer med mina filer på min nya tele? Vågar jag radera icloud från min gamla lur?

Du raderar kopplingen (samt om du vill, filerna) från telefonen, de ligger dock fortfarande kvar i Cloud
Citera
2014-10-01, 19:26
Medlem
Unikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rixton
Du raderar kopplingen (samt om du vill, filerna) från telefonen, de ligger dock fortfarande kvar i Cloud

Detta. När han sa radera iCloud på förra telefonen låter det som om han tänkt rensa iCloud, vilket inte har med telefonen att göra utan själva lagringen på servrarna. Men som du säger, KOPPLINGEN ska raderas.
Citera
2014-10-01, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uniko
Detta. När han sa radera iCloud på förra telefonen låter det som om han tänkt rensa iCloud, vilket inte har med telefonen att göra utan själva lagringen på servrarna. Men som du säger, KOPPLINGEN ska raderas.

I IOS 7 så heter det just Radera iCloud, i IOS8 logga ut
För att "rensa" iCloud så får man manuellt gå in och radera varenda kontakt etc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in