2006-09-14, 22:15
Bannlyst
Men vad hände med Underground delen?
Citera
2006-09-15, 03:27
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filur2k

Den förflyttat sig till saligare jaktmarker så att säga...

Länk.
Citera
2006-09-15, 03:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av filur2k
Försvann det som ett "undurgroundforum" den dan du inte kunde starta trådar om hur man snattar och gör nycklar av plast som du sett på tv
Citera
2006-09-15, 08:21
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Det slog mig häromdan att antalet högeranhängare är enormt stort på forumet, kanske om det blir mer blandning på folk både från extrem höger och vänster så får nog forumet en nytädning när det gäller oundergroundperspektivet. grejen är dock att båda grupperna är lika fördömande mot varandra och skulle aldrig kunna samsas särskilt länge...

Tror inte det är nödvändigtvis fler än på många andra platser. Skillnaden är att vi inte sätter munkavle på dem och försöker tiga ihjäl diskussionen. Däremot delar jag din uppfattning om att det är bra med variation och en bra blandning på användare. Men som någon annan skrev: "Det är inte nödvändigtvis fler rasister på Flashback, skillnaden är bara att där kan de tala mera fritt här och då syns de mer."

admin
Citera
2006-09-15, 16:17
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Det slog mig häromdan att antalet högeranhängare är enormt stort på forumet, kanske om det blir mer blandning på folk både från extrem höger och vänster så får nog forumet en nytädning när det gäller oundergroundperspektivet. grejen är dock att båda grupperna är lika fördömande mot varandra och skulle aldrig kunna samsas särskilt länge...

Känner du några, så bjud gärna in dem. Jag, och troligen de flesta, hade gärna sett fler aktiva debattörer på vänsterkanten. Debatt mår bra av fler än en åsikt så att säga. Själv är jag ju tämligen höger, men mina egna åsikter mår ju bra av att prövas och ifrågasättas. Antingen ändrar jag mig, eller blir säkrare på dem. Det är ju iden med diskussioner.

Varför de inte hittar hit, eller håller sig kvar, vet jag inte riktigt faktiskt...
Citera
2006-09-15, 17:27
Bannlyst
Det är bara bra om det är en bra blandning av olika slags åsikter samlas i ett forum. Visst märker man en liten övervikt till höger i detta forum, men det är väl bara naturligt, att man dras till människor med liknande åsikter som liknar ens egen.

Det är intressant att läsa vad ni alla skriver, dvs vilka åsikter ni har i vissa frågor. På det sättet formas och ändras jag. Anser att det är mycket viktigt att "alltid" vara lyhörd för andra. Även fast motpartens åsikter inte överensstämmer med mina egna.

Ska tipsa lite kompisar om Flasback, tror att jag kan skramla ihop lite vänsterfolk där .
Citera
2006-09-15, 20:13
Medlem
beyonds avatar
Citat:
en kommunist som försöker debattera något möts ofta av glåpord..
Är du full eller?
En kommunist som försöker debattera förtjänar applåder.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in