Jag har också funderat på detta, AndraSortering har inte vart inloggad nu på ett par dagar.
Har inte rättat fattigmanseuropatipset sen mitten av veckan heller.
ja vad har hänt andrasortering??.....han har inte varit inne sedan i onsdags,han har heller inte förvarnat om att han ska vara borta på semester!
Hoppas att det ordnar sig och att han kommer in här igen och ger en förklaring.Hoppas att det inte är något allvarligt!......kanske ligger han däckad i förkylning?
Ja, det undrar jag verkligen också.
Kan ju ha blivit akut sjuk på något vis. Eller har hans dator pajat ihop så han inte kan
koppla upp sig på något nät.
Att man hastigt kan insjukna fick jag själv erfara i somras då jag drabbades av allvarligt
tarmvred som krävde operation och så blev det drygt två veckors vistelse på sjukhus och
inget internet det minsta den tiden.
Men får verkligen hoppas att inget allvarligt hänt med AS så han snart är tillbaka igen.
En sympatisk och trevlig kille det här och helt oumbärlig för den här och andra trådar
på forumet.
Nu tog jag mig friheten att räkna på hur många rätt respektive tippare förlidna veckan
hade och kom fram till att bagarn29 fick hela 10 rätt och därmed var bäst.
Hoppas att jag inte räknade fel nu någonstans.
Senast redigerad av Grandioso 2014-09-29 kl. 20:50.
•3 p för en vunnen omgång
•2 poäng för en omgång där man hade oturen att förlora via regel 2 eller 3
•1 p för varje omgång man har tvåsiffrigt antal rätt
•1 p för det lägst streckade tecken (som blev rätt) i en månad - detta tilldelas när sista omgången i månaden är färdigspelad
Bagarna går loss och beatbeat tar en poäng för att hittad match med lägst %.
PS.Jag orkar inte följa upp allt jättejobb som andra sortering har gjort!..(jag håller på och renoverar en lägenhet så jag hinner inte,ska flytta dessutom)..har andrasortering gått in i väggen??
Ett jättejobb att sitta och dokumentera olika tipsrader som han gör!
Men jag hoppas att det här räcker tills vidare om inte någon annan har tid att justera övrig statistik!?
Jag hoppas att vi kan fortsätta med det här tills andra sortering kommer tillbaka???
Senast redigerad av zorze 2014-10-01 kl. 19:11.