2014-09-20, 06:14
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Ja, men de italienska lagen är inte obesegrade i årets Europaspel, i och med att Napoli förlorade mot Bilbao.

aha det stämmer
Citera
2014-09-20, 10:52
Medlem
CheddarOsts avatar
Någon som vet var jag kan hitta repris av Juventus - Malmö FF?
Citera
2014-09-20, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheddarOst
Någon som vet var jag kan hitta repris av Juventus - Malmö FF?

Måste det vara den svenska sändningen? Annars lär matchen finnas ute som torrent.
Citera
2014-09-20, 15:29
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Ja, men de italienska lagen är inte obesegrade i årets Europaspel, i och med att Napoli förlorade mot Bilbao.

Visst; syftade på gruppspelen.
Citera
2014-09-30, 10:43
Medlem
Fjodorovs avatar
Varför har 6:an valt att skriva Olympiacos istället för det rätta namnet, Olympiakos i sin reklam?
Citera
2014-09-30, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Varför har 6:an valt att skriva Olympiacos istället för det rätta namnet, Olympiakos i sin reklam?

De har antagligen bara rakt av skrivit av från ett engelsk spelschema, där Olympiakos står med "C".

Men då Viasat t.ex. skriver Bayern München eller CSKA Moskva så har du rätt i att det korrekta är skriva Olympiacos.
Citera
2014-09-30, 17:31
Medlem
Ullenobehags avatar
Hade sett fram emot CL ikväll och så sänder inte ens tv6 någon match... jävla skit!
Citera
2014-09-30, 18:48
Medlem
JayGatsbys avatar
Varför har Bayern Munchen vinnarpokalen på sina tröjor? Det har ju förra säsongs segrare och mig veterligen var det Real Madrid?
Citera
2014-09-30, 18:50
Medlem
mishimas avatar
Det är rätt kul att följa ordkriget och presskonferenserna inför matchen imorgon. Hareide har ju dissat Olympiakos och sagt att Salzburg är ett bättre lag. Det har fått grekerna märkbart irriterade och lite ur fokus.

Hareide lyckas alltid vara auktoritär och resolut i sina uttalande. Jag gillar det.
Citera
2014-09-30, 18:59
Medlem
Nayelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Varför har Bayern Munchen vinnarpokalen på sina tröjor? Det har ju förra säsongs segrare och mig veterligen var det Real Madrid?

Om du menar märket i mitten av tröjan så är det för de regerande mästarna av klubblags-VM och det har väl inte spelats sedan Real vann CL? Således lär Bayern fortfarande vara mästare där.
Citera
2014-09-30, 19:58
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det är rätt kul att följa ordkriget och presskonferenserna inför matchen imorgon. Hareide har ju dissat Olympiakos och sagt att Salzburg är ett bättre lag. Det har fått grekerna märkbart irriterade och lite ur fokus.

Hareide lyckas alltid vara auktoritär och resolut i sina uttalande. Jag gillar det.
Olympiakos tränare på deras presskonferens:
"Om Åge Hareide är lika bra vid planen som han är på presskonferensen så är det inte mycket för oss att göra".

Om Durmaz:
"Åge Hareide vet säkert om han kommer att spela eller inte. Han har tydligen studerat Olympiakos mycket, han vet allt så ni kan fråga honom".

Mission completed.. Hexenkessel
Senast redigerad av Casaba 2014-09-30 kl. 20:01.
Citera
2014-09-30, 21:17
Medlem
gulaLejonets avatar
Paris - Barca..... kommer mötas igen i semifinalen.......?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in