2014-09-30, 01:08
Medlem
Har ett missbruk på Imovane o Stilnoct....tar ca 10 av var varenda dag...är trött på detta...efter ca 6 tim jag tagit den sensta dosen (o sovit) så kryper det i kroppen...jag fixar inte detta själv! Nån annan som är i samma sit så vi kanske skulle kunna sporra varandra?
Citera
2014-09-30, 01:44
Medlem
Vad är de för preparat?
Citera
2014-09-30, 02:22
Medlem
Unikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varglarshen
Vad är de för preparat?

Bensodiazepiner.

(FB) Kombinera Imovane och Stilnoct

EDIT: TS, vad får du dessa för, egentligen?
Citera
2014-09-30, 08:20
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jannenil
Har ett missbruk på Imovane o Stilnoct....tar ca 10 av var varenda dag...är trött på detta...efter ca 6 tim jag tagit den sensta dosen (o sovit) så kryper det i kroppen...jag fixar inte detta själv! Nån annan som är i samma sit så vi kanske skulle kunna sporra varandra?
Jag har gjort det men kommit loss. Ett oerhört jobbigt beroende och ännu värre abstinens. Vet inte hur länge du hållit på men det spelar inte så stor roll med dom doserna.
Jag ser endast en avgiftning, gärna på ett behandlingshem med efterföljande behandling, som lösningen.
Du grejar inte att trappa ur på egen hand, visst du kan försöka men det kommer med största sannolikhet inte funka.
Kontakta beroendecentrum eller soc. för att gå vidare. Alt. din arbetsgivare eller rent av vårdcentralen. Dit liv blir helt förstört om du fortsätter med detta missbruk.
/Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in