2014-09-18, 18:12
Medlem
[quote=ruben.croc|49887691]
Citat:
Ursprungligen postat av Lejf
Hurtig? Finns ingen M Hurtig i Skellefteå. Bor han i Piteå eller?[/QUOTE

Mytoman/kvinnomisshandlare en riktig idiot helt enkelt! hoppas du ska göra honom illa!

M hurtig en riktig jävla klåpare, håller på med stölder av diesel osv.. Att ingen jävel har knackat på hos han än! Har även sett att han har skaffat sig en ny flickvän vid namn An*ica ant*nsson en riktig jävla tom hylsa
Senast redigerad av negerjoe123 2014-09-18 kl. 18:15.
Citera
2014-09-19, 18:41
Medlem
Killyourselfs avatar
[quote=negerjoe123|50411231]
Citat:
Ursprungligen postat av ruben.croc

M hurtig en riktig jävla klåpare, håller på med stölder av diesel osv.. Att ingen jävel har knackat på hos han än! Har även sett att han har skaffat sig en ny flickvän vid namn An*ica ant*nsson en riktig jävla tom hylsa

Ett av Hurtigs ex skriver om honom på Facebook på en fråga om hur polisen kan låta honom fortsätta hålla på som han gör...

"Jadu, det är nog en blandning, polisen står handfallna när stalkern snabbt lär sig hur han ska stalka på bästa sätt utan att det går att bevisa, dom ligger just precis på gränsen hela tiden. Och brotten räknas som ringa, för det är ju inte en så allvarlig händelse att säga hej till nån trots kontaktförbud, men när det är med en fruktansvärd psykisk makt så är det ett ganska grovt brott, men det går ju inte att bevisa, som allt annat.
Sen är det ju lite fascinerande att nära nog alla patrullerande poliser i Skellefteå någon gång har jagat honom eller besökt oss kvinnor för att ta upp vittnesmål om hur han legat i buskar och spionerat, klättrat upp på närliggande tak, lånat bekantas bilar för att inte upptäckas, limmat igen garagelås, skurit sönder däcken, repat bilar, tjuvlyssnat i brevinkastet mm, mm - och ändå kan ingen göra något. Så det är nog dessvärre som jag beskrivit ovan, ingen kommer att reagera innan det går så långt att han har ihjäl en kvinna. Tyvärr. Villkorliga domar flera år i rad för samma brott, varav flera av domarna har förhandlats om i tingsrätten INNAN den föregående ens vunnit laga kraft, pekar ju på att en kvinnas välmående är långt mindre prioriterat än folk som fifflar lite pengar, många får kännbara fängelsestraff och grova böter. Jag fick inte ens skadeståndet på 5000 kr som jag yrkade på för bortfallna inkomster pga sjukskrivning och kränkning för att han röjde hela mitt privatliv genom att stjäla min telefon och fara runt halva stan och visade allt som fanns i den. Det är den krassa sanningen tyvärr.
Så ju fler som vet om hur verkligheten ser ut, och allra helst tillsammans med denna människa - desto fler kan vi rädda från att behöva gå igenom det som jag och så otroligt många fler kvinnor har gått igenom och befinner sig i just nu. Så sprid budskapet vidare - bruka våld i nära relationer är inte okej!"
Citera
2014-09-21, 08:58
Medlem
[quote=negerjoe123|50411231]
Citat:
Ursprungligen postat av ruben.croc

Låter nästan personligt tycker jag, men jaja.

Att han däremot som du påstår skulle vara en bov och bandit när det gäller stölder har jag svårt att tro.
Kvinnorna, visst.. Men dieseltjuv, njaa, med tanke på att han har maskinentreprenad.
Citera
2014-09-29, 11:38
Medlem
Vilka sex personer är det som är åtalade för eventuella ekonomsikt brott kring stadsfesten i stan? Namn?
Citera
2014-09-30, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redchilli
Vilka sex personer är det som är åtalade för eventuella ekonomsikt brott kring stadsfesten i stan? Namn?

Bolagets namn står klart och tydligt i Skellefteås lokala tidning och även på deras hemsida.
Enbar AB
Citera
2014-10-21, 15:15
Medlem
Killyourselfs avatar
Här mina damer och herrar har vi våra pensionsräddare! Kom igen, vi måste öppna våra hjärtan!!! Bert är ju på gång med entreprenad i Ursviken. Så grattis Ursviken om det går hela vägen ut!
http://www.exponerat.net/fyra-ensamkommande-fallda-for-grov-gruppvaldtakt-straff-ungdomstjanst-tva-och-tre-manaders-fangelse/
Senast redigerad av Killyourself 2014-10-21 kl. 15:31.
Citera
2015-01-01, 18:43
Medlem
Folk ni nämder i tråden är folk som inte gör affärer längre förstår inte? Vi som lever detta liv vi vet vilka som är driftiga. Dom ni nämer är 50bast o har fru o barn och har torskat för en misshandel 1999 o då är han kriminell i era ögon? Visst rogga satt för DRÅP och inte MORD, Men killen börjar bli gammal nu. Nu är det den nya generationen som jag tycker vi ska dra upp. Inte gamlingar som slagits på krogen och tror han är kriminell. Kan nån nämna några namn på dom yngre som verkligen driftar och riskerar sin frihet?

Mvh
Citera
2015-01-18, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PSYKEDELIS-K
Folk ni nämder i tråden är folk som inte gör affärer längre förstår inte? Vi som lever detta liv vi vet vilka som är driftiga. Dom ni nämer är 50bast o har fru o barn och har torskat för en misshandel 1999 o då är han kriminell i era ögon? Visst rogga satt för DRÅP och inte MORD, Men killen börjar bli gammal nu. Nu är det den nya generationen som jag tycker vi ska dra upp. Inte gamlingar som slagits på krogen och tror han är kriminell. Kan nån nämna några namn på dom yngre som verkligen driftar och riskerar sin frihet?

Mvh

Håller med, har nog rätt bra koll på många i skell. Det finns ju en bra bunt med folk som åker in o ut eller ligger i riskzonen. Men känner inte för att skriva något bara så här på rak arm. Men läsa är intressant även om jag inte gillar att hänga ut personer för mkt. Tvetydigt här haha
Citera
2015-02-07, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivianV
Håller med, har nog rätt bra koll på många i skell. Det finns ju en bra bunt med folk som åker in o ut eller ligger i riskzonen. Men känner inte för att skriva något bara så här på rak arm. Men läsa är intressant även om jag inte gillar att hänga ut personer för mkt. Tvetydigt här haha

Nej man behöver ju inte droppa namn. Men ställen där det är mycket drogflöde, langare etc etc.
Men i denna tråd droppar ju folk namn hejvilt endå så varför skulle man egentligen inte? Visst att man droppar en langares namn och polisen läser detta är ju onödigt iof.
Citera
2015-03-11, 05:06
Medlem
sericss avatar
Har en fråga till någon skelleftebo med lite koll på alkisar/speciella personer i där, skulle ta en buss från skellefteå för 1 vecka sedan och i en busskur på stationen satt en man (30-40) år gammal och drack bärs vid 10 tiden morgonen och skrek åt förbipasserande i 20-30 min innan han vinglade iväg mot centrum.. var svårt att inte skratta
Citera
2015-03-11, 17:11
Medlem
mogulen70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serics
Har en fråga till någon skelleftebo med lite koll på alkisar/speciella personer i där, skulle ta en buss från skellefteå för 1 vecka sedan och i en busskur på stationen satt en man (30-40) år gammal och drack bärs vid 10 tiden morgonen och skrek åt förbipasserande i 20-30 min innan han vinglade iväg mot centrum.. var svårt att inte skratta

Varför skratta åt andras olycka???
Citera
2015-03-11, 17:43
Medlem
sericss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mogulen70
Varför skratta åt andras olycka???

Var verkligen inte grejen att han var alkohol påverkad som var det lustiga, men skulle du hört skriken skulle du nog ha svårt att hålla dig för skratt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in