2014-09-14, 22:14
Medlem
Enydrions avatar
har haft problem en hel del, har funkat hyfsat idag, filmerna har inte laddat i wifog appen, men har funkat bra att se i webläsaren

Blir inte riktigt klok på när man ska köra appen (med den kan man ju se hur mycket man har kvar att ringa och surfa för...)

ibland funkar appen men inte webbläsaren och ibland tvärtom
Citera
2014-09-15, 15:59
Medlem
Lykros avatar
Hoppas det blir bra igen snart!

Det har fungerat toppen för mig en längre tid.
Är jättetacksam att Wifog finns och kan erbjuda sin tjänst gratis!
Citera
2014-09-16, 19:51
Medlem
atjautigss avatar
Idag har samtal och data fungerat perfekt för oss, men smsen levereras väldigt sent eller inte alls.
Citera
2014-09-18, 15:10
Medlem
bog11s avatar
För oss har sms-tjänsten alltid varit skakig. Väldigt lång leveranstid, om de öht kommer fram.

Samtal fungerar perfekt hela tiden.

Data fungerar bra, vid de tillfällen det faktiskt går att fylla på. Det verkar mycket trassel med det, på olika sätt.
Citera
2014-09-18, 20:09
Medlem
Enydrions avatar
någon som har fått sitt simkort i dagarna och kan meddela ungefärlig väntetid från beställning?
Citera
2014-09-20, 10:37
Medlem
ImBurnings avatar
Jag får en känsla av att reklamen har blivit "bättre". Först var det mycket reklam riktad mot tjejer/kvinnor med tex hudsalvor(Nivea) osv. Nu är det lite mer reklam för alla typ SIBA, Volvo och nu senast för det för en biofilm. Fråga mig inte vilken film det var för jag glömde den så fort jag hade sett reklamsnutten.

I vanliga fall är jag allergisk mot reklam på TV, men på mobilen är det helt ok. Men det beror säkert på att den totala reklamtiden bara är på 30-40 sek + att titta på mobilreklamen har ett gott syfte för mig dvs för att få fri surf.

Jag misstänker att desto fler som använder sig av Wifog desto "bättre" och varierad reklam blir det.

Är det någon som vet:
- hur många användare Wifog har nu?
- om/när det blir möjligt att flytta mitt nuvarande mobilnr?
Citera
2014-09-23, 12:25
Medlem
Har funkat bra för mig i över en månad efter en lång väntan på kortet. Igår dök det upp en extra sida reklam för Eniro efter reklamfilmerna. Kan leva med det också.
Citera
2014-09-24, 00:45
Medlem
TruckUrbans avatar
Väldigt ostabil tjänst. När det fungerar så flyter det på, men har haft stora problem med att få igång reklamen. Just i detta nu finns det inte ens täckning, går inte att ansluta till nätet.

Wifog får 4/10 eftersom det är gratis. Förväntade mig en stabilare tjänst.
Citera
2014-09-24, 08:39
Medlem
Maximuss avatar
"Nya format i Wifogkanalen: Preplay, Rerouting, RTB, SEO (gå till wifog.com för
förklaring om detta)"

Hittar ingenting om detta på wifog.com?
Citera
2014-09-27, 14:21
Medlem
Maltuss avatar
Kan man bli nergraderad till enbart surf om man inte kollar på reklam på 30 dagar eller är det en bluff?
Citera
2014-09-27, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maltus
Kan man bli nergraderad till enbart surf om man inte kollar på reklam på 30 dagar eller är det en bluff?

Jag har gått över tiden med mer än 30 dagar men mindre än 60 dagar och jag har inte blivit nergraderad iaf
Citera
2014-09-28, 00:41
Medlem
men till vilka låsta operatörer fungerar wifog utan att behöva låsa upp telefonen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in