Jag får en känsla av att reklamen har blivit "bättre". Först var det mycket reklam riktad mot tjejer/kvinnor med tex hudsalvor(Nivea) osv. Nu är det lite mer reklam för alla typ SIBA, Volvo och nu senast för det för en biofilm. Fråga mig inte vilken film det var för jag glömde den så fort jag hade sett reklamsnutten.
I vanliga fall är jag allergisk mot reklam på TV, men på mobilen är det helt ok. Men det beror säkert på att den totala reklamtiden bara är på 30-40 sek + att titta på mobilreklamen har ett gott syfte för mig dvs för att få fri surf.
Jag misstänker att desto fler som använder sig av Wifog desto "bättre" och varierad reklam blir det.
Är det någon som vet:
- hur många användare Wifog har nu?
- om/när det blir möjligt att flytta mitt nuvarande mobilnr?
Har funkat bra för mig i över en månad efter en lång väntan på kortet. Igår dök det upp en extra sida reklam för Eniro efter reklamfilmerna. Kan leva med det också.
Väldigt ostabil tjänst. När det fungerar så flyter det på, men har haft stora problem med att få igång reklamen. Just i detta nu finns det inte ens täckning, går inte att ansluta till nätet.
Wifog får 4/10 eftersom det är gratis. Förväntade mig en stabilare tjänst.