2014-09-27, 21:53
Medlem
.-.-.s avatar
Vilken äcklig filmare Tedenby är, han fick en liten knuff och föll som en fura, och sen låtsades han ha ont i ryggen och ha fått en crosschecking, på reprisen så såg man att allt va teater, tur inte Morgan gick på det idag men Tedenby lär göra fler försök, han är en skam för SHL.
Han va inte enda hv lirarn som filmade heller, verkar som fler har tagit efter Tedenby och ska försöka bli filmstjärnor.
Citera
2014-09-27, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Vilken äcklig filmare Tedenby är, han fick en liten knuff och föll som en fura, och sen låtsades han ha ont i ryggen och ha fått en crosschecking, på reprisen så såg man att allt va teater, tur inte Morgan gick på det idag men Tedenby lär göra fler försök, han är en skam för SHL.
Han va inte enda hv lirarn som filmade heller, verkar som fler har tagit efter Tedenby och ska försöka bli filmstjärnor.
Vilken sten har du bott under hela ditt liv om du uppmärksammat detta först nu?
Citera
2014-09-27, 21:59
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Har inte sett den situationen men hur kan du avgöra om det var teater eller inte? Säger inte att du har fel men även en skitsak kan ju göra ont liksom.
Citera
2014-09-27, 22:11
Medlem
Calof är nog överlägsen ledare i "most bang for the buck"-ligan. Med en sådan värvning är det nästan så att man kan förlåta LJ för värvningen av Widing. Nästan.
Citera
2014-09-27, 22:13
Bannlyst
Jojo de som säger att HV71 har ett dåligt försvar kan ju inte ha kollat in Skaiks. Utöver det så spelar de riktigt jävla fult. Ovärdigt lag rakt av de har. Nåja, att vi skulle vinna så här enkelt i ren utklassningsstill visste jag om hela tiden då vi ju redan förra slutspelet spelade ut dem totalt men tyvärr blev bortdömda.

Dumaren försöker ju att jävlas med oss idag oxå ger bla Skaik ett offside mål osv, fast idag räckte det ju med att Daviddson satt på läktaren och sa bu för att Skaiket skulle skita knäck i byxan, fatta vad slaktade de ska bli när Mackan, Petrasek och PC är tillbaka.

Fattar inte att Brynäs kunde tappa ledningen mot Linköping, alltså Linköping är laget man hämtar upp underlägen emot, väldigt skevt när det blir tvärtom kan jag tycka

Så jävlig som Leksandsfolket betedde sig mot HV:s fans förra året så kan jag bara säga att jag inte direkt lider med er, HAHA
Senast redigerad av Skogsrök 2014-09-27 kl. 22:18.
Citera
2014-09-27, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Jojo de som säger att HV71 har ett dåligt försvar kan ju inte ha kollat in Skaiks. Utöver det så spelar de riktigt jävla fult. Ovärdigt lag rakt av de har. Nåja, att vi skulle vinna så här enkelt i ren utklassningsstill visste jag om hela tiden då vi ju redan förra slutspelet spelade ut dem totalt men tyvärr blev bortdömda.

Dumaren försöker ju att jävlas med oss idag oxå ger bla Skaik ett offside mål osv, fast idag räckte det ju med att Daviddson satt på läktaren och sa bu för att Skaiket skulle skita knäck i byxan, fatta vad slaktade de ska bli när Mackan, Petrasek och PC är tillbaka.

Fattar inte att Brynäs kunde tappa ledningen mot Linköping, alltså Linköping är laget man hämtar upp underlägen emot, väldigt skevt när det blir tvärtom kan jag tycka

Så jävlig som Leksandsfolket betedde sig mot HV:s fans förra året så kan jag bara säga att jag inte direkt lider med er, HAHA
Vete fan om jag kan skriva under på att ni vinner överlägset, 4-3 är ingen kross någonstans, men men jag gratulerar till 3 poäng i alla fall. Skulle nog säga att domaren dömde lika åt bägge håll.
Citera
2014-09-27, 22:27
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök

Skönt att vi har ungefär samma syn på matchen.
Citera
2014-09-27, 22:49
Medlem
Mackan och Steen i toppen av målvaktsligan och ifjol hette det att "Skellefteås målvakter är inte så bra, de blir ju knappt testade."
Citera
2014-09-27, 22:58
Medlem
Displaceds avatar
Sweatts mål var ju riktigt vackert. Synd bara att vi inte kan knyta ihop skiten, som vi sett så många gånger förr. Två sena insläppta idag också. Men nu framöver tycker jag det borde komma några fler matcher vi kan plocka poäng i.

Leksand tuffar på som vanligt.
Citera
2014-09-27, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mjafo
Frölunda dominerar som vanligt matcherna, men gör inga mål...

Färjestad filmar som vanligt till sig utvisningar och spelar osportsligt...

Det var ju direkt pinsamt hur dom filmar till sej utvisningen när Joel tacklar på ett helt normalt sätt!
Flicklaget Färjestad är som dom brukar, pinsamt!!!
Citera
2014-09-27, 23:09
Bannlyst
[quote=Skogsrök|50526449]Jojo de som säger att HV71 har ett dåligt försvar kan ju inte ha kollat in Skaiks. Utöver det så spelar de riktigt jävla fult. Ovärdigt lag rakt av de har. Nåja, att vi skulle vinna så här enkelt i ren utklassningsstill visste jag om hela tiden då vi ju redan förra slutspelet spelade ut dem totalt men tyvärr blev bortdömda.

Så jävlig som Leksandsfolket betedde sig mot HV:s fans förra året så kan jag bara säga att jag inte direkt lider med er, HAHA [/QU

Kallar du 4-3 för utklassning???? Dream on!
Var glad att bottenlaget HIV tar på poäng i stället!
Citera
2014-09-27, 23:13
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Mackan och Steen i toppen av målvaktsligan och ifjol hette det att "Skellefteås målvakter är inte så bra, de blir ju knappt testade."

Så hette det långa stunder med Jonas Gustavsson också innan media tillslut fattade hur bra han var.

2 poäng idag är bättre än inga alls, men laget måste upp både ett och två snäpp. Korta stunder ser det riktigt bra ut men i en hel match är det fortfarande alldeles för ojämnt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in