2014-09-22, 09:31
Medlem
Ni som sitter bakom era jävla dataskärmar och gissa vem det är, ni är bara ett pack idioter! R som ni påstår har dött och skriver sådär hemska saker om honom,
Tänker ni inte på hans barn? Hans familj? Vilka konsekvenser tror ni detta lätt till?? Ständiga telefonsamtal till hans familj, beklagande och en jävla massa rykten!! Västervik är en liten stad där rykten sprids fortare en vinden!! R är INTE offret och du borde skämmas du som hittat på detta brutala rykte! Uppenbarligen känner du inte han och vet väldigt lite om honom, annars borde du veta att han levde! Frågan är om du skulle vara lika tuff ansikte mot ansikte! Sen detta rykte som DU skapat började, så har du fått hans familj att må mycket dåligt. Tänk på att han har två barn varav den ena är i skolåldern, inser du vilka konsekvenser det kan bli av detta?!! Så nu stoppar jag detta hemska rykte med att säga att R är INTE död!!! Han lever och han mår bra!! Och att du önskar livet ur honom
Visar ju bara vilken parasit du faktiskt är!!!
Citera
2014-09-22, 11:07
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brokemountain
Ni som sitter bakom era jävla dataskärmar och gissa vem det är, ni är bara ett pack idioter! R som ni påstår har dött och skriver sådär hemska saker om honom,
Tänker ni inte på hans barn? Hans familj? Vilka konsekvenser tror ni detta lätt till?? Ständiga telefonsamtal till hans familj, beklagande och en jävla massa rykten!! Västervik är en liten stad där rykten sprids fortare en vinden!! R är INTE offret och du borde skämmas du som hittat på detta brutala rykte! Uppenbarligen känner du inte han och vet väldigt lite om honom, annars borde du veta att han levde! Frågan är om du skulle vara lika tuff ansikte mot ansikte! Sen detta rykte som DU skapat började, så har du fått hans familj att må mycket dåligt. Tänk på att han har två barn varav den ena är i skolåldern, inser du vilka konsekvenser det kan bli av detta?!! Så nu stoppar jag detta hemska rykte med att säga att R är INTE död!!! Han lever och han mår bra!! Och att du önskar livet ur honom
Vem var den döde då?
Citera
2014-09-22, 11:08
Medlem
Det vet inte jag och jag tänker inte gissa mig till det heller men det är iallafall inte R.
Citera
2014-09-22, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misha08
https://m.facebook.com/hawk.black.33

det har sen onsdagen förra veckan varit bekräftat att det är tawfiq som blev skjuten.
Citera
2014-09-23, 15:27
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brokemountain

Välkommen till flashback. Det underlättar alltid för läsaren om man använder stycken, punkt och korrekt Svenska. Om du hade följt med vad som skrivs i trådar som denna så kommer alltid namn upp så har du alternativ så fram med dom. Någon dog bevisligen där den natten.
Citera
2014-09-23, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Välkommen till flashback. Det underlättar alltid för läsaren om man använder stycken, punkt och korrekt Svenska. Om du hade följt med vad som skrivs i trådar som denna så kommer alltid namn upp så har du alternativ så fram med dom. Någon dog bevisligen där den natten.

Ja det är sant att någon dog där, men det gör det inte rätt att hitta på lögner och gissa fram sig fram vem offret var utan någon som hälst fakta om det. Endast löst folk utan fritid som sitter och hittar på men dessa personer vet inte heller hur allvarligt det faktiskt blir med en så stor lögn som detta. Det kanske är kul för personen utan fritid att ljuga ihop något, mindre kul för r och hans familj att få påringningar en stup i kvarten för att höra om han verkligen dött, samt att skriva ut alla elakheter om
Honom och önska livet ur honom? Idiotiskt rent ut sagt!
Citera
2014-09-24, 11:42
Medlem
HalvardHalvHuves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Nej han sitter bakom lås och bom fortfarande.

mvh B

Mm. Men hans kumpaner påstods ju ha gjort nåt, tidigare i tråden.

Då är jag MYCKET mer nyfiken på om kostas får springa fritt nu förtiden. Har han pärmis eller?
Citera
2014-09-26, 00:03
Medlem
Dirty_Ol_Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvardHalvHuve
Mm. Men hans kumpaner påstods ju ha gjort nåt, tidigare i tråden.

Då är jag MYCKET mer nyfiken på om kostas får springa fritt nu förtiden. Har han pärmis eller?

Mönsterfånge som fått tidsbestämt straff. Så ja, han har obevakade permissioner och bör få villkorlig frigivning 2016 då han avtjänat 2/3 av sitt straff på 27 år om jag räknat rätt.
Citera
2014-09-26, 18:05
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty_Ol_Man
Mönsterfånge som fått tidsbestämt straff. Så ja, han har obevakade permissioner och bör få villkorlig frigivning 2016 då han avtjänat 2/3 av sitt straff på 27 år om jag räknat rätt.

Sitter Kostas inne? 27 månader menar du väl?
Citera
2014-09-27, 01:33
Medlem
Dirty_Ol_Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Sitter Kostas inne? 27 månader menar du väl?

K*nstantinos I*rdanidis (kostas) Dömdes 1998 för dubbelmordet i Västervik och fick 2012 straffet tidsbestämt till 27 år i Örebro tingsrätt. 2/3 av det blir 18 år och innebär i praktiken att han blir villkorligt frigiven 2016. Tror du tänker på en annan Kostas som jag oxå vet vem det är.

*=o
Citera
2014-09-27, 07:37
Medlem
densistasovjets avatar
Det går tydligen trögt för polisen.

http://www.vt.se/nyheter/?articleid=7857932
Citera
2014-10-06, 01:17
Medlem
HalvardHalvHuves avatar
Citat: