2014-09-23, 11:03
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Vart har du varit och vem har tuttat i dig massa skit X team har aldrig försvunnit från Gbg inte ens när dom hade det som svårast och jobbigast. I dag e dom ett tiotal medlemmar.

G sa något om att det inte var så stort iallafall. Intressant, bra att du slår hål på lögner.
Citera
2014-09-23, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undici
Visat upp ett polskt förfalskat körkort vid en körkortskontroll. Polisen stoppade honom i Halmstad när han körde bil.
Inte första gången han innehar falska handlingar.

här finns Kopia på det polska körkortet
Citera
2014-09-23, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megauploader
här finns Kopia på det polska körkortet
Ser ut som han är en kraftig bit måste jag säga. Halsen är fan bredare än mina lår.
Citera
2014-09-23, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serben666
Vincenzo De Leoni från Halmstad, som tidigare hette Eddy Paver,

Hade ingen aning om att han utvandrade till Island under 2011 och hade ett Isländskt personnummer och att han tagit Isländskt körkort.

Det händer både det ena och det andra i den här banditens liv. Intressant är bara förnamnet.
Citera
2014-09-23, 17:08
Bannlyst
Vincenzo?
Tyckte han det lät mer exotiskt än Eddy?
Ville han låta lite mer Italienskt än som den smutsiga alban han är?
Citera
2014-09-23, 23:00
Medlem
Citat:
Vart har du varit och vem har tuttat i dig massa skit X team har aldrig försvunnit från Gbg inte ens när dom hade det som svårast och jobbigast. I dag e dom ett tiotal medlemmar.

& där strök Vantos tunga upp i BMCs röv igen. . . Snälla sluta snacka när du inte vet ett skit. . . X-team i Göteborg är max 7 personer så fram med ett bevis på att dom är mer än så din pajas. . .
Citera
2014-09-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SwiTcha-
& där strök Vantos tunga upp i BMCs röv igen. . . Snälla sluta snacka när du inte vet ett skit. . . X-team i Göteborg är max 7 personer så fram med ett bevis på att dom är mer än så din pajas. . .
Jasså springgubbe har du sprungit klart nu. Jag vet inte hur många dom e exakt nu men dom kan lika väl vara 7 som 10 du kan ha så rätt men nämn du då dessa 7 som första bokstaven i namnet och se hur många du kommer upp i.
Citera
2014-09-24, 00:10
Medlem
IIIDraculs avatar
Om en ledares närstående nämner att de knappt ens finns kvar så litar jag mer på det än på fb-rykten i en fråga som denna.
Citera
2014-09-24, 00:31
Medlem
azlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
Om en ledares närstående nämner att de knappt ens finns kvar så litar jag mer på det än på fb-rykten i en fråga som denna.

Hur vet du att denne närstående inte glappar skit.

Kan ge fakta och svar nu till dig X team Göteborg finns och är i dag 6- 8 medlemmar under 2009-10 så var dem ett fåtal som minst 2 st ute i frihet det var då det var på tal om att dem inte fans längre.

Enligt polisens källor finns det ett flertal medlemmar och dom ska vara rätt brotts aktiva.
Citera
2014-09-24, 00:33
Medlem
azlots avatar
Kan någon namn ge Bmc och X team Gbg och så kan vi se i hur många man kommer upp till gärna bilder om det finns jag ska själv se vad jag kan göra. Så att vi kan ta död på myten för gott
Citera
2014-09-24, 12:31
Medlem
Citat:
Jasså springgubbe har du sprungit klart nu. Jag vet inte hur många dom e exakt nu men dom kan lika väl vara 7 som 10 du kan ha så rätt men nämn du då dessa 7 som första bokstaven i namnet och se hur många du kommer upp i.

Ska jag ge första bokstaven i namnen?. . . Gubben jag kan skriva namnen i stjärnor för & lätta på det åt dig. . . W*ll*am är en - J*e är två - P*ntus är tre - J*nathan är fyra - D*st*n är fem - ar*er är sex S*mon är sju. . . Så något mer du ville veta eller juste du kan ju inte ens ett skit om Röd/gula så sluta snacka framöver. . .
Citera
2014-09-24, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av checkitup
Hade ingen aning om att han utvandrade till Island under 2011 och hade ett Isländskt personnummer och att han tagit Isländskt körkort.

Det händer både det ena och det andra i den här banditens liv. Intressant är bara förnamnet.

2011-09-12 utvandrad till Island.
2013-10-16 folkbokförd i Sverige.
2013-09-26 utvandrad till Montenegro.
2014-09-10 folkbokförd i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här