2014-09-22, 07:43
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Av_anledning
Blanda inte i en vial, blanda i sprutan inför varje stick!

Det han sa.

Jag har själv märkt en stor förbättring av att blanda med ett prepp som inte smärtar. Tex propp ihop med primo (2ml) smärtade mindre än 1ml enbart propp.
Citera
2014-09-22, 09:24
Bannlyst
Om man får leverproblem på dbol och ligger samtidigt on på 500mg testo e, borde man då sluta med allting eller räcker det med att man lägger ner orala? Påverkas levern mycket om den redan är skadad och man fortsätter med testo? Förstår ni mig?
Citera
2014-09-22, 11:18
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Om man får leverproblem på dbol och ligger samtidigt on på 500mg testo e, borde man då sluta med allting eller räcker det med att man lägger ner orala? Påverkas levern mycket om den redan är skadad och man fortsätter med testo? Förstår ni mig?

Du kan fortsätta med testot med gott samvete.
Citera
2014-09-22, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Det han sa.

Jag har själv märkt en stor förbättring av att blanda med ett prepp som inte smärtar. Tex propp ihop med primo (2ml) smärtade mindre än 1ml enbart propp.
Citerar TS: "Jag menar att ha de förvarat i samma vial."
Testo e av normal dosering som smärtar gör det av en orsak, och det är sällan av en bra orsak.
Att blanda ut det med nått annat då löser inte oljans problem, det bara maskerar det.
Snabb ester smärtar i regel oftast av andra orsaker så det är lite annat att blanda ut en sån även om det egentligen inte heller är helt rätt.
Citera
2014-09-22, 12:53
Medlem
Kom att tänka på en grej gällande injektion. Om det kommer blod (oavsett mängd) när man drar ut sprutan, har man alltid orsakat en inre blödning då (hur liten den än är)? Eller kan det vara så att det bara blöder ytligt?

Undrar därför att jag har blödarsjuka, och om det är så att en inre blödning sker så är det lämpligt för mig att ta medicin så jag minskar det "inre blåmärket" och därmed smärta.
Citera
2014-09-22, 13:32
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle 12345
Kom att tänka på en grej gällande injektion. Om det kommer blod (oavsett mängd) när man drar ut sprutan, har man alltid orsakat en inre blödning då (hur liten den än är)? Eller kan det vara så att det bara blöder ytligt?

Undrar därför att jag har blödarsjuka, och om det är så att en inre blödning sker så är det lämpligt för mig att ta medicin så jag minskar det "inre blåmärket" och därmed smärta.

När det blöder så har man bara punkterat ett blodkärl. Jag vet inte om "punkterat blodkärl" faller inom definitionen som en liten inre blödning men skulle med största sannolikhet säga att du inte behöver vara orolig. Man har helt enkelt fört nålen genom ett kärl, när man drar ur nålen så följer lite blod med. Om man rycker ut nålen hastigt kan det spruta blod, det misstaget gjorde jag en gång. Sabbade en kudde i soffa, haha. Orutinerad och dum!
Citera
2014-09-22, 14:35
Medlem
troymans avatar
Vad mycket pengar behöver man för sin första kur?

väldigt sugen på att köra igång en kur men känner att det bör ske när inflödet av pengar blir mer konstant då jag misstänker att det lär kosta en del. kanske ligger frågan fel men och om går det bra pm:a också.
Citera
2014-09-22, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
När det blöder så har man bara punkterat ett blodkärl. Jag vet inte om "punkterat blodkärl" faller inom definitionen som en liten inre blödning men skulle med största sannolikhet säga att du inte behöver vara orolig. Man har helt enkelt fört nålen genom ett kärl, när man drar ur nålen så följer lite blod med. Om man rycker ut nålen hastigt kan det spruta blod, det misstaget gjorde jag en gång. Sabbade en kudde i soffa, haha. Orutinerad och dum!
Tack för svaret! Är inte orolig, utan som sagt är jag bara ute efter att mildra smärta.
Som sagt har jag blödarsjuka vilket betyder att jag blöder ungefär dubbelt så länge dvs dubbelt så mycket vid en given skada jämfört med en normal individ. Återigen, vid sånna här mängder är det ingen fara. Dock om det nu är så att det blir någon inre blödning (vilket jag tror, du skriver och jag misstänkte det uppenbara. Blod= gått igenom ett blodkärl) så uppstår ju ett invärtes blåmärke.
Blåmärken gör ont, och såklart desto större blåmärken=blödning desto större smärta. Så de inre blödningar och blåmärken som uppstår hos er andra får dubbla omfattningen hos mig så det är ju betydligt större chans att jag får ont. Så som sagt då är det ju lämpligt att mildra smärtan med medicin, även om det inte är någon fara
Citera
2014-09-22, 15:01
Medlem
Får känslan av att blåmärken oavsett storlek är ditt minsta problem. Kommer tillräckligt med smärta av att skjuta in oljan i muskeln känns som jordens lårkaka typ.
Citera
2014-09-22, 17:47
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troyman
väldigt sugen på att köra igång en kur men känner att det bör ske när inflödet av pengar blir mer konstant då jag misstänker att det lär kosta en del. kanske ligger frågan fel men och om går det bra pm:a också.

En nybörjarkur på 250 mg testo e e5d behöver inte kosta mer än 350 kr/månaden.
Citera
2014-09-22, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CynicAl
Får känslan av att blåmärken oavsett storlek är ditt minsta problem. Kommer tillräckligt med smärta av att skjuta in oljan i muskeln känns som jordens lårkaka typ.
Ja visst är de det, men hellre inget problem än ett På tal om jordens lårkaka, brukar er hud bli hård kring injectplatsen? Satte mitt andra stick i Fredags i låret och smärtan avtar allteftersom dagarna går, men huden kring injectplatsen är lite hård och röd, dock ej varm eller svullen och mår prima i övrigt.
Citera
2014-09-22, 20:09
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle 12345
Ja visst är de det, men hellre inget problem än ett På tal om jordens lårkaka, brukar er hud bli hård kring injectplatsen? Satte mitt andra stick i Fredags i låret och smärtan avtar allteftersom dagarna går, men huden kring injectplatsen är lite hård och röd, dock ej varm eller svullen och mår prima i övrigt.

Gör du rent viralen och huden där du ska injicera noga med sprit varje gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in