2014-09-19, 20:05
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Det är din mediaspelare som fått fnatt då.

Jag tankar mina avsnitt från Libysl, verkar vara filen där som är trasig
Citera
2014-09-19, 20:37
Medlem
Jag har inte lyssnat på dagens avsnitt men utöver det så måste jag verkligen säga att jag tycker att grabbarna har ryckt upp sig och verkligen visat att dom kan leverera om dom går in för det. Det känns ganska betryggande då F&F gått ner sig totalt med deras engelskspråkiga podd.
Citera
2014-09-19, 21:38
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largerthanahouse
Jag har inte lyssnat på dagens avsnitt men utöver det så måste jag verkligen säga att jag tycker att grabbarna har ryckt upp sig och verkligen visat att dom kan leverera om dom går in för det. Det känns ganska betryggande då F&F gått ner sig totalt med deras engelskspråkiga podd.

Det är väldigt många i den här tråden som har samma åsikt...någon som har lust att förklara exakt vad de är som de har ändrat på?

Tycker fortfarande att de kör på samma spår och trycker in så mycket reklam dom kan i allt och alla ämnen...
Citera
2014-09-19, 22:21
Medlem
Ja, det är lika kasst som det varit ett bra tag nu. Vad tycker ni är bättre?
Citera
2014-09-20, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det är väldigt många i den här tråden som har samma åsikt...någon som har lust att förklara exakt vad de är som de har ändrat på?

Tycker fortfarande att de kör på samma spår och trycker in så mycket reklam dom kan i allt och alla ämnen...

Det är ju inte så att podden är bättre än någonsin. Snarare rör det sig om en mix av FoF:s engelskadebakel och AoS:s tidigare svacka. Man känner att det finns hopp för podden för nu är den tillbaka på en skaplig nivå som påminner om the good ole days. Men sen ska det ju sägas att AoS:s aldrig varit lika stabil som FoF på svenska. Snarare har avsnitten alltid varit av varierande mått. Vad som gjort den bra har inte varit en "AoS snackar om vad fan som helst"-formula utan snarare individuella segment. Detta tillskillnad från FoF:s vars framgångsformula snarare bygger just på "FoF snackar om vad fan som helst".
Citera
2014-09-20, 11:58
Medlem
sigurts avatar
Bara dom inte beklagar sig över valresultatet nu i senaste podden........
Citera
2014-09-20, 16:12
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag tankar mina avsnitt från Libysl, verkar vara filen där som är trasig

Jag tankar alltid från http://alexosigge.libsyn.com/ och filen blev idag bara 4,6 MB stor. Något skumt är det.
Citera
2014-09-20, 22:09
Medlem
Headwiress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag tankar alltid från http://alexosigge.libsyn.com/ och filen blev idag bara 4,6 MB stor. Något skumt är det.

Samma här, och när jag skulle lyssna så avbröts det efter cirka halva avsnittet.
Citera
2014-09-21, 02:14
Medlem
Vad har Alex o Sigge för politiska åsikter??
Citera
2014-09-21, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannesoth

Dom är fejkvänster.
Citera
2014-09-21, 13:08
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannesoth
Alex har berättat att han är såsse flera gånger. Tror till och med att han skrev i nån gammal blogg att han blivit medlem. Men man vet inte om det är tänkt som skämt.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/alexschulman/article18422908.ab
Citera
2014-09-21, 13:25
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1

Citat:
Ursprungligen postat av Headwires
Samma här, och när jag skulle lyssna så avbröts det efter cirka halva avsnittet.

Sigge la ut på Instagram att senaste avsnittet nu är "lagat" i och med att det var många som hade problem med det så det var visst inte min Mediaspelare som var paj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in