2014-09-12, 08:03
Bannlyst
Tycker det varit stabila/bra avsnitt på sista tiden, märks också att de tagit åt sig av kritiken i denna tråd.

Tycker kanske så för att jag är så besviken på att F&F floppar med sin satsning, de är annars överlägsna.
Citera
2014-09-12, 18:18
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attributt
Tycker det varit stabila/bra avsnitt på sista tiden, märks också att de tagit åt sig av kritiken i denna tråd.

Tycker kanske så för att jag är så besviken på att F&F floppar med sin satsning, de är annars överlägsna.

Håller inte riktigt med.
Började först lyssna på F&F för några år sedan och tyckte ju såklart det var underhållande.
Sen testade jag A&S. Den är beroendeframkallande. Nu har jag sträcklyssnat på alla A&S(utom #120)
och inte lyssnat på något av F&F på ett bra tag.
Finns inga mer A&S att lyssna på(utom#120) så jag går väl tillbaka till F&F då.
WTF!
Vad är det här för djävla damp-barn som skriker sina halvfärdiga tankar och olika sidospår i munnen på varandra?!
Det var ohärligt att lyssna på..
Var näst intill olidligt och uppstressande efter att man lyssnat på Sigge Eklunds härligt eleganta,stringenta och helt färdigtänkta utläggningar.

Om jag skulle jämföra A&S och F&F med ståuppkomiker så är A&S Steven Wright eller Mitch Hedberg och F&F är Dane Cook.
Tror inte jag kommer beta av de avsnitten av F&F jag missat.
Går nog hellre över till Värvet, Harmontown eller Comedy BangBang(med Paul F Tompkins!).
Men detta är såklart bara mina åsikter, vilket tyvärr behövs påpekas titt som tätt.
Citera
2014-09-13, 18:17
Medlem
mrtowlies avatar
Det levereras starka avsnitt numera tycker jag. Kul att höra en intressant och roande dialog, medan F&F snackar om vad de läst i tidningen på stolpig engelska.
Citera
2014-09-16, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Detta undrar jag också.

Hittade det, avsnitt 9 ca 25 minuter in när han pratar om en tank på pizzeria sibelius i Akalla.
Citera
2014-09-17, 00:44
Medlem
Brain-my-damages avatar
Tycker att podcasten varierar i klass, överlag helt ok. Inte som f&f men helt ok. Någon som vet i vilket avsnitt sigge pratar om föräldramötet? Tycker det var hysteriskt roligt!!
Citera
2014-09-17, 08:28
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain-my-damage
Tycker att podcasten varierar i klass, överlag helt ok. Inte som f&f men helt ok. Någon som vet i vilket avsnitt sigge pratar om föräldramötet? Tycker det var hysteriskt roligt!!

Kan vara denna

http://sv.alexochsigge.wikia.com/wiki/Att_raka_en_piggvar
Citera
2014-09-17, 13:17
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Kan vara denna

http://sv.alexochsigge.wikia.com/wiki/Att_raka_en_piggvar
Eller detta:
http://sv.alexochsigge.wikia.com/wiki/Veckans_barn
Citera
2014-09-17, 16:52
Medlem
Reggaemans avatar
Alla ni som söker avsnitt, kolla här innan ni postar!

http://sv.alexochsigge.wikia.com/wiki/Alex_och_Sigge_Wiki
Citera
2014-09-19, 17:19
Medlem
Senaste avsnittet var bra. Rullar på.
Citera
2014-09-19, 17:38
Medlem
Reggaemans avatar
Är det min mediaspelare som fått fnatt eller var dagens avsnitt helt felklippt?

När jag lyssnade så kom Sigges inlägg om Settmans ljuduttryck två gånger efter varandra och Alex prat om överklasskalaset slutade mitt i som avslutade podcasten...
Citera
2014-09-19, 18:02
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Är det min mediaspelare som fått fnatt eller var dagens avsnitt helt felklippt?

När jag lyssnade så kom Sigges inlägg om Settmans ljuduttryck två gånger efter varandra och Alex prat om överklasskalaset slutade mitt i som avslutade podcasten...

Det är din mediaspelare som fått fnatt då.
Citera
2014-09-19, 19:13
Medlem
Tycker dagens avsnitt var riktigt dålig. Inleddes med två långa sponsrade samtal och sedan Sigges jävla ljud hela tiden... Inga intressanta diskussioner heller. Alex tonårshistorier var det ända värt att lyssna på, men önskade att han hade mer och kunde avsluta sina historier
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in