2014-09-20, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stegen
Wow då kan ni ju slappna av nu! Akta så inte nån kommer och drar dig över en kam bara!
Lugna ner dig. Är bara lite uppe i varv nu när vi är inne i ett målstim. Visst kommer vi antagligen harva i botten med tanke på trippen, men kval? Knappast. Dom som påstår att det ser slött och sömnigt ut är nog bara väldigt avundsjuka. Nu gjorde vi visserligen ingen kanonmatch ikväll, men det är ju alldeles uppenbart att vi är ett helt annat lag än dom 2 första omgångarna. Dom som inte ser det vet jag inte vad dom baserar sina uttalanden på. Jag tror helt ärligt att Modo kommer vara ungefär jämnlika som förra säsongen, kanske någon placering högre upp. Så som vi spelar nu och med en stabil målvakt så är det få lag som slår oss
2014-09-20, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Mm. Blir härligt att få tillbaka Simon nästa säsong dock.
Fast ärligt han skulle ju bara platsa i en sistafemma. Tror du han är med på det nu när han blivit bortskämd med speltid? Du får ju tänka på Thörnberg kommer hem nästa säsong oxå.
2014-09-20, 21:14
Medlem
Pappersnesduks avatar
Man blir aldrig förvånad över hur oerfarna eller hur glömska folk är. Säsongsinledningen säger egentligen inget om hur säsongen slutar.
2014-09-20, 21:15
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Fast ärligt han skulle ju bara platsa i en sistafemma. Tror du han är med på det nu när han blivit bortskämd med speltid? Du får ju tänka på Thörnberg kommer hem nästa säsong oxå.

Vi får se. 9 forwards med utgående kontrakt. Jag gillar Önerud och skulle gärna se honom i en hårt jobbade tredjelajn.
2014-09-20, 21:20
Bannlyst
Citat:
Vi får se. 9 forwards med utgående kontrakt. Jag gillar Önerud och skulle gärna se honom i en hårt jobbade tredjelajn.
I moderklubben så klappar ett hjärta extra så han lär ju slita lite till hemma. Mmm jag vill ha hem honom det vill jag. Torp nog oxå men han får fan rycka upp sig går inte bara att åka runt och vara ful...
2014-09-20, 21:20
Medlem
Fijks avatar
Vilken återhämtning!
2014-09-20, 21:22
Medlem
Roligt att sportblaskan ger sig fan på att skriva en hel artikel om Modos negativa sidor istället för att lyfta fram deras överlägsna seger Vad fan har experterna och journalisterna emot oss?
2014-09-20, 21:24
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
I moderklubben så klappar ett hjärta extra så han lär ju slita lite till hemma. Mmm jag vill ha hem honom det vill jag. Torp nog oxå men han får fan rycka upp sig går inte bara att åka runt och vara ful...

Torp är slö och korkad. Ungefär som vår Eidstedt. Dagens hockey är inte anpassat för dem.
2014-09-20, 21:24
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Roligt att sportblaskan ger sig fan på att skriva en hel artikel om Modos negativa sidor istället för att lyfta fram deras överlägsna seger Vad fan har experterna och journalisterna emot oss?
Ja något har dom emot er det är ett som är säkert. Riktiga modohatare hela bunten.
2014-09-20, 21:25
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

Men ni var inte bra. Ni var helt enkelt lite mindre dålig än HV.
2014-09-20, 21:25
Medlem
Citat:
Torp är slö och korkad. Ungefär som vår Eidstedt. Dagens hockey är inte anpassat för dem.
Att han är korkad får jag väl ge dig eftersom han är en av busarna i vårat lag. Men slö? Njae, jag vet inte det ja...
2014-09-20, 21:26
Medlem
Fijks avatar
Citat:
Men ni var inte bra. Ni var helt enkelt lite mindre dålig än HV.
Exakty så lät det från våran sida när vi åkte på stryk mot modo, men då var det faktiskt sant. Nu har jag inte sett denna match men man undrar ju... kanske är modo som gör oss dåliga?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in