Det är ett svaghetstecken för Sverige att Alexander Schulman kan livnära sig på sin "verksamhet". En lismande liten fästing som gjort karriär på att sparka neråt och slicka uppåt. Bli berömd genom hat och mobbing, gör senare avkall och hävda mognad, skriv en värdelös skoluppsats och kalla den bok.
Svårt att kopiera det framgångsreceptet. Varför är folk så jävla fascinerade?
Bra avsnitt, men det brukar ju ofta bli bättre med avsnitten där de varit med om nåt under veckan.
Här bars mycket upp av sigges reaktion till liv Strömkvist och upplevelser på bonniersfesten
Underhållande!
Sen tycker jag alex ägnar lite väl mycket tid åt sitt barns romantiska känslor till jämnåriga
Typ att ha ska bli "stolt" osv, hålls på och fråga ut om "kittlade det i magen då?" Osv
Låt barnen ha sin barnvärld och sin fantasier och drömmar i fred. En vuxen ska finnas som stöd, men också från viss distans. Sånt där beteende skapar prestationskrav
Bra avsnitt, men det brukar ju ofta bli bättre med avsnitten där de varit med om nåt under veckan.
Här bars mycket upp av sigges reaktion till liv Strömkvist och upplevelser på bonniersfesten
Underhållande!
Sen tycker jag alex ägnar lite väl mycket tid åt sitt barns romantiska känslor till jämnåriga
Typ att ha ska bli "stolt" osv, hålls på och fråga ut om "kittlade det i magen då?" Osv
Låt barnen ha sin barnvärld och sin fantasier och drömmar i fred. En vuxen ska finnas som stöd, men också från viss distans. Sånt där beteende skapar prestationskrav
Underhållande!
När hon är 13 och hånglar för första gången kommer han fråga om det kittlade i snippan.
Ska vi starta ett "drinking game" här på fb? Alla dricker när Alex och/eller Sigge säger härligt i sin podcast.
Det jätteroliga skämtet bygger på att Alex tycker att väldigt mkt är härligt.
För att vara en verbal mediamänniska tycker Alex att förvånansvärt mkt är härligt
Skulle inte definiera Alex Schulmann som varken mörk eller grubblande.
Han tycker saker är härliga
Tyckte senaste avsnittet var helt ok, men har haft en paus och inte lyssnat på ett tag så nu lyssnade jag på två och tror att det är något avsnitt däremellan jag fortfarande har att ta ikapp. Hur som, instämmer med dem som tycker att Alex lägger sig i sitt barnskänsloliv för mycket. Angående detta avsnitts "Sigge spekulerar" det är ju lite rörande att Sigge vid 40+ kommit till insikten att valsystem påverkar utfall...men han är ju ödmjuk nog att inse att någon annan kanske tänkt tanken tidigare, lästips till Sigge är Kenneth Arrow och hans bok “Social Choice and Individual Values” där hans “Arrow Impossibility Theorem” först utvecklas och demonstreras.
Sen om det som de säger om Strömqvist stämmer så är de ju fan dåligt, fast hon har iof alltid varit rätt yvig snarare än sylvass, dock brasklapp för att jag ej hört den podden.
Ska vi starta ett "drinking game" här på fb? Alla dricker när Alex och/eller Sigge säger härligt i sin podcast.
Det jätteroliga skämtet bygger på att Alex tycker att väldigt mkt är härligt.
För att vara en verbal mediamänniska tycker Alex att förvånansvärt mkt är härligt
Skulle inte definiera Alex Schulmann som varken mörk eller grubblande.
Han tycker saker är härliga
Sen kan man få ta en ölkorv när Alex menar att X var "det värsta han varit med om i hela hans liv".