2014-09-19, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaazster
Premium ska betyda access till allt, överallt, hela tiden. Jävla Pontus Alsing ska suga min feta kuk för han är fan i mig sämsta producenten -.-

Det finns ett reglemente om vad som får visas och inte visas. Detta måste producenten följa och du kan inte anklaga honom får detta. Verkligen omoget av dig att uttrycka på detta viset.
2014-09-19, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaazster
Snälla skicka ut chrissy och erland samt julia.. Mina öron klarar inte det där

Har du ingen volymkontroll?
2014-09-19, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike-F
Det finns ett reglemente om vad som får visas och inte visas. Detta måste producenten följa och du kan inte anklaga honom får detta. Verkligen omoget av dig att uttrycka på detta viset.

Vad är de för reglemente då kan man ju undra, vem har gjort det och varför?
2014-09-19, 17:57
Medlem
borg86s avatar
Nu har BB kommit på nått skit för att Jenny och Philip ska pressas för att misslyckas. Alla ska samlas i rummet i 3h haha...
Avslutad
Är så jävla glad nu! Nu vill jag inte att Jenny ska faila längre <3 så jävla söt e hon

Imorgon ska vi fira boys, bra sagt av Phillip, hoppas han inte hatar henne lite för mycket, men när dom väl från in brevet imorgon kväll o Jenny ska läsa, jävlar vad glad jag kommer vara om dom lyckas.
Medlem
Zeshtars avatar
För er som missade Mari-lene på Ice block challenge

https://www.youtube.com/watch?v=TKOnytrPz04

försökte hitta passande musik
2014-09-19, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Är så jävla glad nu! Nu vill jag inte att Jenny ska faila längre <3 så jävla söt e hon

Imorgon ska vi fira boys, bra sagt av Phillip, hoppas han inte hatar henne lite för mycket, men när dom väl från in brevet imorgon kväll o Jenny ska läsa, jävlar vad glad jag kommer vara om dom lyckas.
De kommer lyckas! Men sen om Big Brother anser att de lyckats, det vet i fan.. Så ska bli riktigt spännande. Jennys syster kommer ju koka sönder om Philip får immunitet.
2014-09-19, 18:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Elastico
De kommer lyckas! Men sen om Big Brother anser att de lyckats, det vet i fan.. Så ska bli riktigt spännande. Jennys syster kommer ju koka sönder om Philip får immunitet.

Alltså jävlar vad jag kommer koka om dom IMORGON kväll säger att hon faila pga igår att hon berätta till Julia eller vad det va nån sa? Han rörde ju vid henne men det va väll så att HON INTE fick röra honom liksom? Aja kommer koka trippelt som mycke än hennes syrra iaf, de är en sak som e säker <3
2014-09-19, 18:00
Medlem
Naiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borg86
Nu har BB kommit på nått skit för att Jenny och Philip ska pressas för att misslyckas. Alla ska samlas i rummet i 3h haha...
Dem ska vara i gröna sovrummet i 20 minuter och ingenting annat.
2014-09-19, 18:04
Medlem
Citat:
Jennys syster kommer ju koka sönder om Philip får immunitet.
Har Jennys syster uttalat nåt om Philip eller varför säger alla nått om Jennys syrra så fort det handlar om Philip?
2014-09-19, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ceptut
Har Jennys syster uttalat nåt om Philip eller varför säger alla nått om Jennys syrra så fort det handlar om Philip?
Yup, helt jävla galen på Instagram. Lyckats få med sig en jäkla massa philip-haters.
2014-09-19, 18:08
Medlem
Citat:
Yup, helt jävla galen på Instagram. Lyckats få med sig en jäkla massa philip-haters.

Vad heter hon på Instagram?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in