Då är det på tiden att man börjar fördjupa sig i hur vissa instrument fungerar, warrents och sån skit. Hoppas personerna bakom kuppen råkar ut för en allvarlig olycka så de blir sittande i rullstol resten av deras liv så får de väl spendera pengarna på hemtjänst...
Hade jag varit insatt i det här och vetat när de skulle löpa ut hade jag kanske kunnat genomskåda raset i förväg.
Vi sätter en markering här
idag 19/9, kurs 27,60kr. Nu får vi se ifall vi går för FA eller om JC slängt sönder bolaget.
Hållit mitt fokus på jobbet sista veckan då jag inte vill kolla depån och har därför inte hängt med speciellt mycket men ryktas lite svagt om att Huawei är på väg ut med fler telefoner men ingen order bör betyda att det inte är så men eftersom policyn säger inga PM för befintliga kunder finns där ändå en chans som kan stämma. Huawei kommer ju som sagt köra all in på FPC och lär nog ha sensor i de flesta modellerna inom 1-2år.
Kan inte förklara med ord hur jobbigt det varit sista 2 veckorna, du får sak efter sak bekräftat och säkerheten bränns in i din hud. Sen kommer Insidermisstankarna, handelstopp, VD anhållen, Media får chansen, warrents och värst av allt tradarna in i bilden

Kursen rasar ca 40%(!!!!!) och du sitter där helt utslagen och oförstådd med hur ett sånt ras kan inträffa pga en enskild insiderhandel och om man verkligen analyserat rätt. Inte alls kul att sitta all in och verkligen vara säker på att det här kommer slå in samtidigt som marknaden värderar bolaget efter konkurs, alla tecken skriker "Sälj!!!" men hjärtat och hjärnan vägrar ge upp det som funnits. Säljer jag ut mig är det lika med att jag erkänner att jag kan noll och har bedömt läget helt fel, kan inte se att tusentals timmar analyserat så fel.
Nu får solen ta och resa sig för nu har jag varit ordentligt kylig av mig och är värd utdelning efter all jävla tid jag lagt på caset, har man inte sålt efter det här lär man aldrig sälja..
Helg och nu super vi ner oss och vaknar sen upp med en ny vecka och förhoppningsvis ett trevligare uttalande ifrån bolaget om att Lantoo är tillsatt som ny VD.