2014-09-19, 08:44
Medlem
Behöver rådgivning!
Jag har legat på en OT-kur och är inne på sjätte veckan och har således två veckor kvar. Olyckligtvis kom en leverans inte till mig i tid och nu har jag därför varit "off" i två dagar. Bör jag avbryta här eller hur länge kan man vänta? Ville hemskt gärna köra klart då jag är mycket nöjd med kuren.

Har Nolvadex redo för PCT.
Har legat på 60mg.
Citera
2014-09-19, 09:13
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwistedSister
Behöver rådgivning!
Jag har legat på en OT-kur och är inne på sjätte veckan och har således två veckor kvar. Olyckligtvis kom en leverans inte till mig i tid och nu har jag därför varit "off" i två dagar. Bör jag avbryta här eller hur länge kan man vänta? Ville hemskt gärna köra klart då jag är mycket nöjd med kuren.

Har Nolvadex redo för PCT.
Har legat på 60mg.
Kommer du få dom innan helgen? Kör igång pct på en gång annars. Planera bättre nästa gång.
Citera
2014-09-19, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Kommer du få dom innan helgen? Kör igång pct på en gång annars. Planera bättre nästa gång.

Det kan jag tyvärr inte svara på förrän senare i dag om leverans har kommit. Men att vänta över helgen är inte ett bra alternativ? Fan! Hoppar på i dag då om det ej dyker upp ett paket.
Citera
2014-09-19, 09:31
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwistedSister
Det kan jag tyvärr inte svara på förrän senare i dag om leverans har kommit. Men att vänta över helgen är inte ett bra alternativ? Fan! Hoppar på i dag då om det ej dyker upp ett paket.
Så skulle jag ha gjort. Du har gått 2 dar utan nåt nu och är förmodligen helt nollad. Trist o gå hela helgen så dyker det inte upp på måndag heller...
Men åandrasidan kommer inte dina muskler trilla av bara för att du går en helg och är katabol.
Men åtredjesidan så kommer du inte lägga på dig 1kg muskler dina sista 2v heller om du får dina piller på måndag.
Hugget som stucket. Jag skulle kört pct.
Citera
2014-09-19, 09:33
Medlem
topbets avatar
Blanda 2 olika märken test e

Har två olika märken av mitt testo enanthate.
Ena är diamond pharma (svider som :\\%=!
Å andra är ett annat märke som inte smärtar. Tänkte blanda allt i en vial så slipper blanda varje gång? För när jag tar 1ml av varje vid varje injekt tillfälle så smärtar de inte som när ja bara kör diamond.
Citera
2014-09-19, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Så skulle jag ha gjort. Du har gått 2 dar utan nåt nu och är förmodligen helt nollad. Trist o gå hela helgen så dyker det inte upp på måndag heller...
Men åandrasidan kommer inte dina muskler trilla av bara för att du går en helg och är katabol.
Men åtredjesidan så kommer du inte lägga på dig 1kg muskler dina sista 2v heller om du får dina piller på måndag.
Hugget som stucket. Jag skulle kört pct.

Tack för svaret! Ödet får bestämma.
Citera
2014-09-19, 09:55
Medlem
Ja det går bra att blanda.
Citera
2014-09-19, 09:57
Medlem
topbets avatar
Jag menar att ha de förvarat i samma vial. Det va de du svara på?
Citera
2014-09-19, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topbet
Jag menar att ha de förvarat i samma vial. Det va de du svara på?

Varför skulle du göra så? Vad är problemet med att suga upp skiten ur två vialer och blanda i pumpen istället?
Citera
2014-09-19, 14:52
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar10
Så va är svaret, och jag vet att den ska in i muskel, tror du fatta vad jag mena med det jag skrev

Byt attityd o skriv som en vuxen människa, alla här är inte bra på matte och dammm chilla lite (det finns inga dumma frågor bara dumma svar)

Så 1ml är 250 mg och 2ml är 500 mg? Är verkligen dålig på matte

Hur länge kommer Diamond Pharma - Testo E 250mg/ml räcka om jag vill ta 250mg var 5:e dag?

Sluta skyll din lathet på inlärningssvårigheter. Du är en lat jävel som inte pallar leta reda på fakta själv, och vill att andra ska servera det åt dig. Om du nu inte skulle lyckas läsa dig till hur koncentrationer på testo-injectibles fungerar så är du inte dålig på matte; då är du efterbliven och bör, som någon i tråden sa, förse dig själv med hjälm, armbågs- och knäskydd samt alltid ha en vårdare på armlängds avstånd.

Fattar inte att andra ska behöva pusha för att folk ska läsa på, känns som att det borde ligga i era egna intressen att läsa på så ni fattar vad det är ni ger er in på. Jävla knallkorkar.
Citera
2014-09-19, 17:10
Medlem
kustjegiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Sluta skyll din lathet på inlärningssvårigheter. Du är en lat jävel som inte pallar leta reda på fakta själv, och vill att andra ska servera det åt dig. Om du nu inte skulle lyckas läsa dig till hur koncentrationer på testo-injectibles fungerar så är du inte dålig på matte; då är du efterbliven och bör, som någon i tråden sa, förse dig själv med hjälm, armbågs- och knäskydd samt alltid ha en vårdare på armlängds avstånd.

Fattar inte att andra ska behöva pusha för att folk ska läsa på, känns som att det borde ligga i era egna intressen att läsa på så ni fattar vad det är ni ger er in på. Jävla knallkorkar.

Hahahahahha +1
Citera
2014-09-20, 00:18
Medlem
ibutus avatar
Någon som kan länka lite nyttig läsning man kan gå igenom? Har gymmat duktigt ordentligt i några månader nu, och är sugen på att testa lite olagliga preparat under deffen till våren för att boosta resultaten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in